سه آلتکوین محبوب نهنگ‌ها در هفته گذشته کدامند؟

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

تحلیل‌گران شرکت Santiment، با توجه به داده‌های موجود، آلتکوین‌های محبوب نهنگ‌ها در هفته گذشته را شناسایی کرده‌اند. براساس گزارشی که به تازگی این شرکت تحلیلی منتشر کرده، نهنگ‌ها در هفته قبل به سه آلتکوین توجه خاصی نشان داده‌اند و خرید این رمزارزها از سوی آن‌ها افزایش چشم‌گیری داشته است.

طبق گزارش Santiment، از تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) تاکنون، شمار  نهنگ‌هایی که بیش از ۱۰۰ توکن‌ ییرن فایننس (YFI) نگهداری می‌کنند ۶۸ نفر رسیده است. تعداد این نهنگ‌ها در هفته گذشته ۶۴ نفر بود که رشد قابل توجهی داشته است.

آلت‌کوین دیگری که نهنگ‌ها را به خود علاقه‌مند کرده است، Enjin نام دارد. توکن Enjin که با نام اختصاری (ENJ) شناخته می‌شود یک توکن بازی است. گزارش‌های آماری Santiment نشان می‌دهد که تعداد کسانی که بیش از یک میلیون توکن (ENJ)  دارند به ۹۱ نفر رسیده‌ است. این در حالی است که نهنگ‌های توکن Enjin تا هفته گذشته ۸۴ نفر بوده‌ و رشد سریعی داشته است.

علاوه بر دو آلتکوینی که پیش از این درباره علاقه نهنگ‌ها به آن‌ها گفتیم، نهنگ‌ها به دنبال جمع‌آوری توکن اختصاصی Crypto.com هستند. CRO، توکن اختصاصی Crypto.com است که در هفته گذشته مورد استقبال نهنگ‌ها قرار گرفته است. 

داده‌های شرکت تحلیلی Santiment، نشان می‌دهد توکن CRO در ۱۳ اسفند ماه حدود ۲۵۹۱ هولدر مستقل داشته است. این نهنگ‌ها بیش از ۱۰ هزار توکن CRO را نگهداری می‌کنند. طبق داده‌های آماری در هفته گذشته تعداد نهنگ‌های CRO بیش از ۲/۷۸ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر ۳ آلت‌کوین ذکر شده، نهنگ‌ها سه آلتکوین دیگر که دارای روش‌های مقیاس‌پذیری دو لایه هستند را انباشت می‌کنند. آلت‌ کوین Polygon با نام اختصاری (MATIC)، پلتفرم واقعیت مجازی Decentraland با نام اختصاری (MANA) و راه‌حل مقیاس‌بندی برون زنجیره‌ای Raiden با نام اختصاری (RDN) در روزهای گذشته علاقه نهنگ‌های بسیاری را به خود جلب کرده است.

در گزارشی که شرکت تحلیل‌گر Santiment، ارائه کرده تعداد نهنگ‌های MATIC در روزهای اخیر مقداری کاهش داشته است. با این همه، توکن‌های ENJ ،TFUEL و XDC همچنان محبوب هستند.

به نظر می‌رسد با توجه به کاهش قیمت بیت‌کوین‌، توسعه آلت‌کوین‌ها نمود بیشتری پیدا کرده‌ و نهنگ‌ها به سمت این رمزارزها کشیده‌ شده‌اند.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.