عواملی که باعث افزایش کاربران دوج کوین می‌شوند، کدامند؟

عوامل افزایش کاربران دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ مهر ۱۴۰۰

دوج‌کوین یکی از رمزارزهای محبوب در بین فعالان این حوزه محسوب می‌شود؛ به طوری که به دلیل این محبوبیت به رتبه عالی در بازار ارز دیجیتال رسیده است. به تازگی بنیانگذار DOGE ادعا کرده که دو اقدام می‌تواند به رشد بیشتر این رمزارز کمک کرده و کاربران زیادی را به خود جذب کند. برای اطلاع از خبر عوامل مهم افزایش کاربران دوج کوین با بیتستان همراه باشید.

بنیانگذار ارز دیجیتال Dogecoin بیان کرده که اقدام به انجام دو مورد باعث می‌شود، کاربران و طرفداران زیادی به Dogecoin افزوده شوند و این رمزارز را به یک ارز رمزنگاری پرکاربرد تبدیل کنند.

دو اقدامی که او از آن‌ها نام برده بود، استفاده از NFTها و ارز دیجیتال اتریوم در نرم‌افزار DOGE بود. به گفته بیلی مارکوس، زمانی که ارتباط DOGE و اتریوم  تکمیل شود، ارز دیجیتال Dogecoin وضعیت بهتری خواهد داشت.

دومین مورد از اقدامات این بود که رمزارزهای MEM نیاز به پلتفرم‌هایی دارند که NFTها در آن معامله شود.

بیلی مارکوس در توییتی نوشت:

در حال حاضر NFT‌ها در جامعه رمزنگاری بسیار مهم و محبوب هستند. اگر در خرید NFTها از سکه DOGE استفاده شود منجر به افزایش محبوبیت این سکه می‌شود.

دو موردی که او معتقد بود به افزایش کاربران Dogecoin کمک می‌کند، عبارتند از:

  1. تکمیل ارتباط بین DOGE و ارز دیجیتال اتریوم
  2. سیستم عامل‌های NFT (به عنوان مثال Opensea) که اجازه می‌دهند تا توکن DOGE-ETH برای خرید استفاده شود.
توییت بیلی مارکوس

توییت ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) در رابطه با چه بود؟

همانطور که توسط U.TODAY گزارش شده، در اوایل ماه قبل در روز ۲ سپتامبر، یکی از بنیانگذاران دومین پلتفرم بزرگ بلاک‌چین، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، در توییتر خود بیان کرد که اگر Dogecoin به الگوریتم اجماع سهام (POS) ملحق شود، میزان استفاده از DOGE سالانه ۵ میلیارد می‌شود.

این توییت ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) در پاسخ به سو ژو بود، که از او خواسته بود تا نظرات خود را در رابطه با نحوه همکاری اتریوم و DOGE بیان کند.

علاوه بر این، بوترین پیشنهاد کرد که بنیانگذاران Dogecoin می‌توانند این ارز دیجیتال و سکه DOGE را در سازمان خودگردان غیر متمرکز (DAO) استفاده کنند.

همانطور که گزارش شده، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) به هیئت مشاوره Dogecoin پیوست. بعد از این اتفاق پدر دیمیتری در توییتی نوشت:

حضور ویتالیک در هیئت Dogecoin ممکن است سکه DOGE را به سکه بهتری تبدیل کند.

منبع خبر: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.