دوج کوین باعث علاقه بیشتر سرمایه گذاران به بیت کوین شده است!

دوج کوین علت علاقه بیشتر سرمایه گذاران به بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۰

طبق توییتر جدید David Gokhshtein، مدیر اجرایی پروتکل PAC، رمزارز محبوب بازار دیجیتال، دوج‌کوین، افراد را به سمت رمزارز بیت‌کوین جذب کرده است. به عبارتی دوج کوین باعث علاقه بیشتر سرمایه گذاران به بیت کوین شده. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

به تازگی رمزارز دوج کوین منجر به جذب سرمایه‌گذاران به سوی بیت‌کوین شده است. David Gokhshtein اخیرا در توییت خود به غیر از پروتکل PAC از رمزارزهای دیگر نیز نام برد. وی در درگذشته از رمزارز ریپل و همراه با او از بیت‌کوین در توییتر خود نوشته بود.

در حال حاضر او، در حال بررسی رمزارها در بازار است. وی در توییت خود درمورد دوج‌کوین نوشت که این ارز که در سال ۲۰۱۳ به عنوان طنز BTC شروع شد به افراد زیادی اجازه ورود به بیت کوین را داد.

همانطور که توسط u.today گزارش شده است، در آخر هفته، سرمایه گذار میلیاردر، Shark Tank cohost و مالک دالاس ماوریکس، مارک کوبان در توییتر خود در مورد این رمزارز با پادکستر و Preston Pysh  بحث کردند.

قبل از این کوبان در یک مکالمه صوتی زنده شرکت داشت و بیان کرده بود که DOGE یک مقدمه عالی در فضای رمزنگاری است و راهی مناسب برای یادگیری بازار دیجیتال.

با این حال کوبان رمزارز بیت‌کوین را تحسین کرد و بیان کرد که بیت‌کوین ارزش بیشتری را دارا است. با وجود اینکه وی طرفدار رمزارز دوج‌کوین است اما این میلیاردر فقط ۱۵۰۰ دوج‌کوین را در کیف‌پول خود دارد. به نقل از خود او رمزارز دوج‌کوین را “فقط برای سرگرمی” خریداری کرده بود.

رمزارز دوج کوین علت جذب به بیت‌کوین

ایلان ماسک منجر به افزایش ۱۳ درصدی دوج‌کوین شد

روز دوشنبه، ۱۸ اکتبر، محبوب‌ترین رمزارز میم، Dogecoin، پس از حمایت ایلان ماسک از توئیت بیلی مارکوس ، بنیانگذار DOGE، تقریبا ۱۳ درصد افزایش یافت.

علاوه بر این، مدیرعامل تسلا توییتی از “نقاشی” یک حیوان که تقریباً شبیه یک سگ شیبا اینو است، توییت کرد. SHIB و DOGE پس از آن افزایش یافتند.

منبع خبر: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.