سو ژو، مدیرعامل Three Arrows Capital در توییتی از اتریوم انتقاد کرد

انتقاد میلیاردر معروف از اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ آبان ۱۴۰۰

رمزارز اتریوم که به عنوان دومین رمزارز برتر بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، اخیر از جانب برخی سرمایه‌گذاران مطرح بازار ارزهای دیجیتال مثل سو ژو، مدیرعامل Three Arrows Capital مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. در ادامه با بیتستان همراه باشید تا به خبر انتقاد میلیاردر معروف از اتریوم بیشتر بپردازیم.

انتقاد میلیاردر معروف از اتریوم

سو ژو، مدیرعامل Three Arrows Capital در توییتی از اتریوم و جامعه پشتیبان این رمزارز انتقاد کرد. این میلیاردر حوزه ارزهای دیجیتال ادعا می‌کند که به طور قطع دومین ارز دیجیتال بزرگ را به دلیل نادیده گرفتن کاربران تازه‌وارد کنار می‌گذارد.

زو با هزینه‌های گزاف در بلاک‌چین اتریوم و عدم تمایل برخی از افراد در این حوزه برای رسیدگی به این مورد، مشکل دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، ژو توییت‌های مختلفی را که در آن‌ها از اتر انتقادات شدیدی کرده، منتشر ساخته است.

جالب است بدانید که اوایل امروز، یک آدرس اتریوم مرتبط با Three Arrows Capital تقریباً ۷۷ میلیون دلار ETH به صرافی FTX منتقل کرده است.

در اوایل نوامبر، Three Arrows Capital (3AC) به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران در Blizzard، صندوق جدیدی که هدف آن ترویج توسعه Avalanche، قاتل اتریوم است، اعلام شد.

اصلاح ۱۵ درصدی اتریوم و ورود به منطقه خوب برای سرمایه گذاری

جهت مشاهده خبر، کلیک کنید

همانطور که توسط U.Today گزارش شده، قیمت AVAX به بالاترین حد خود یعنی ۱۳۸ دلار رسید.  ژو که ۳AC را همراه با همکلاسی دبیرستانی خود، کایل دیویس شروع کرد، یکی از بزرگترین دارندگان رمزارز در جهان به شمار می‌رود.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.