همکاری دوج کوین و اتریوم: صحبت‌های بنیانگذار اتریوم در مورد ادغام دوج و اتریوم

همکاری دوج کوین و اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال، ارزهای جدیدی پا به عرصه گذاشته‌اند. دوج کوین همانند اتریوم یک ارز مبتنی بر بلاک چین است و برخلاف بقیه ارزها در ابتدا برای هدف خاصی ساخته نشده بود. با صعود دوج کوین و بیشتر شدن طرفدارانش، گمانه زنی‌هایی درباره همکاری دوج کوین و اتریوم به گوش می‌رسد. همکاری اتریوم و دوج کوین تاثیر شگرفی بر آینده این ارزها خواهد گذاشت.

ویتالیک بوترین هم‌بنیانگذار اتریوم در مصاحبه‌ای در مورد همکاری دوج کوین و اتریوم گفت: تمایل دارد با دوج کوین همکاری کند. او همچنین در ادامه گفت شخصا دوست دارد با رمز ارز Meme نیز همکاری داشته باشد. این مصاحبه باعث شد شایعاتی در مورد ادغام و همکاری احتمالی این دو ارز ایجاد شود. ویتالیک در توییتی آزمایشی که فقط 263 نفر از دنبال کننده‌های می‌توانستند سوال بپرسند، نظرات خود درباره همکاری احتمالی دوج کوین و اتریوم را نوشت. در ادامه پرسش و پاسخ‌های مهم این توییت را بخوانید.

آیا دوج کوین و اتریوم ادغام خواهند شد؟

همکاری دوج کوین و اتریوم

ژو سو، مدیرعامل three arrows capital  در این توییت درباره انگیزه و ایده همکاری دوج کوین و اتریوم سوال کرد. بوترین در پاسخ با ارجاع به گواه اثبات سهام (PoS) و گواه اثبات کار (PoW) پاسخ داد:

” امیدوارم که دوج کوین بتواند با استفاده از کد اتریوم به PoS تغییر کند و همچنین امیدوارم که دوج سالانه پرداختی خود را لغو نکند و در عوض آن را در نوعی از سازمان‌های خودگردان غیر متمرکز ( به صورت مخفف DAO ) قرار دهد که کالاهای عمومی جهانی را تامین می‌کند. این کار با اخلاق شایسته و غیر حریصانه دوج کوین به خوبی مطابق است. “

بوترین در ماه ژوئن نیز در مورد همکاری دوج کوین و اتریوم صحبت کرده بود. یکی از بنیانگذاران اتریوم اظهار داشت:

اگر دوج کوین به هر نحوی تلاش کند تا به اتریوم برسد و در موقعیتی قرار بگیرد که مردم بتوانند هزاران بار در ثانیه در Loopering، دوج کوین معامله کنند، بسیار شگفت انگیز خواهد بود. من فکر می‌کنم اگر بتوانیم یک پل امن دوج به اتریوم داشته باشیم شگفت انگیز خواهد بود. پس از اتمام توسعه پذیری اتریوم، می‌توانید دوج کوین‌های بسته بندی شده را با کارمزد تراکنش کم و سرعت بالا معامله کنید.

در ماه اوت بنیاد دوج کوین با بوترین به عنوان یکی از مشاوران هیئت مدیره همکاری کرد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا یکی دیگر از مشاوران برجسته دوج کوین است.

از دیگر سوالات کاربران بجز همکاری دوج کوین و اتریوم این بود که آیا احتمال دارد ارز دیجیتال دیگری ایجاد کند یا خیر. موسس اتریوم با قطعیت پاسخ داد که فعلا قصد راه اندازی ارز دیجیتال دیگری را ندارد.

جدیدترین اخبار اتریوم را در بیتستان بخوانید! آینده ارز اتریوم

جدیدترین اخبار اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.