ایلان ماسک و بیلی مارکوس از نرخ تورم ایالات متحده انتقاد کردند!

اتحاد ایلان ماسک با خالق دوج کوین برای انتقاد از تورم آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۰

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت تسلا و بیلی مارکوس (Billy Markus)، خالق دوج‌کوین در توییتر دیدگاه خود را در رابطه با نرخ تورم آمریکا که از ابتدای سال به طور قابل توجهی افزایش یافته، بیان کردند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر اتحاد ایلان ماسک با خالق دوج کوین برای انتقاد از تورم آمریکا مطلع شوید.

اتحاد ایلان ماسک با خالق دوج کوین برای انتقاد از تورم آمریکا

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت تسلا و بیلی مارکوس (Billy Markus)، نظرات خود را در مورد افزایش چشمگیر تورم در آمریکا در توییتر بیان کردند. پیش از این، ایلان ماسک یک توییت منتشر کرده بود که در رابطه با افزایش سکه میم به دلیل تورم بود.

این توییت ماسک توجهات زیادی را به خود جلب کرد. علاوه بر این، این پست توسط حساب Blockworks نیز مورد توجه قرار گرفت. براساس این توییت دلار ۹۱ درصد از قدرت خرید خود را در ۷۰ سال گذشته از دست داده است.

اتحاد ایلان ماسک با خالق دوج کوین برای انتقاد از تورم آمریکا

این توییت با اشاره به تأثیر تورم بر ثروت شهروندان، حمایت ایلان ماسک را به خود جلب کرد که بعد از این توییت ایلان ماسک تورم را «واپس‌گراترین شکل مالیات» نامید.

پیش بینی آینده بیت کوین توسط اسکاراموچی!

جزئیات خبر را بخوانید

در ادامه بیلی مارکوس که در توییتر با نام شیبتوشی ناکاموتو شناخته می‌شود نیز به ایلان ماسک پیوست و به رسانه‌های جریان اصلی حمله کرد و اظهار داشت که آن‌ها سعی می‌کنند با گفتن اینکه تورم به نوعی خوب است، تأثیرات واقعی آن بر اقتصاد را پنهان کنند.

پیش از این، وزارت خزانه داری ایالات متحده نرخ تورم را ۰/۸ درصد اعلام کرده بود. نرخ تورم سالانه به ۶/۲۹ درصد افزایش یافته است.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.