لیست شدن رمزارز استیک مون در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ!

لیست شدن استیک مون در پنکیک سواپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، استیک مون (StakeMoon)، یک پروژه جدید و مبتکرانه ارز دیجیتال، پس از اینکه در یک پیش‌فروش، ۵۰۰٬۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده و بیش از ۴۰۰ سهام‌دار به‌ دست آورد، امروز در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) لیست شد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر لیست شدن استیک مون در پنکیک سواپ آگاه شوید.

لیست شدن استیک مون در پنکیک سواپ

براساس گزارشات اعلام شده صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ بیان کرده که از این پس از ارز دجیتال استیک مون پشتیبانی می‌کند. این یک گام بزرگ در جهت پیشرفت سکه استیک مون است که به تازگی تاسیس شده. فهرست شدن این رمزارز در صرافی پنکیک سواپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به شخص دیگر این رمزارز را خرید و فروش کنند.

استیک مون یک فناوری سهام‌گذاری و ایجاد استخر نقدینگی خودمختار است که بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) راه‌اندازی شده است.

این رمزارز با موفق شدن در پیش‌فروش توانست در صرافی پنکیک سواپ لیست شود. علاوه بر این، صرافی پنکیک سواپ دارای یک تجربه تجاری منحصر به فرد، با کارمزد تراکنش بسیار کم و زمان تایید سریع برای تجارت سریع و ایمن است.

هیلاری کلینتون: ارزهای دیجیتال موجب تضعیف دلار خواهند شد!

ادامه خبر را بخوانید

اسکات رایدر (Scott Ryder)، مدیرعامل استیک مون بیان کرد:

پنکیک سواپ انتخاب واضحی برای فهرست اولیه استیک مون بود. ما برای پیشرفت در مرحله بعدی نقشه راه و راه‌اندازی پلتفرم مستقل خود هیجان‌زده هستیم.

علاوه بر این او افزود:

اگر این مسیر را همانطور که پیش‌بینی می‌کنیم، ادامه دهیم، در سال ۲۰۲۲ شاهد پیشرفت‌های بزرگی خواهیم بود.

رمزارز سنتریک مون تلاش می‌کند تا با استفاده از سیاست مالیاتی، به سرمایه‌گذاران بلند مدت پاداش دهد. علاوه بر این، توکن های StakeMoon در حداقل دوره بازخرید قفل نمی‌شوند.

منبع خبر: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.