هیلاری کلینتون: ارزهای دیجیتال موجب تضعیف دلار خواهند شد

تضعیف دلار توسط رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۰

هیلاری کلینتون (Hillary Clinton) سیاستمدار آمریکایی و نامزد حزب دموکرات برای ریاست جهموری آمریکا در انتخابات سال ۲۰۱۶ بوده‌ است که در مقابل دونالد ترامپ شکست خورد. براساس گزارشات اخیر، این سیاستمدار هشدار جدی در مورد ارزهای دیجیتال بیان کرد. او گفت امکان دارد رمزارزها منجر به ضعیف شدن دلار شوند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر تضعیف دلار توسط رمزارزها مطلع شوید.

هیلاری کلینتون (Hillary Clinton)، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، در گفتگو با بلومبرگ بیان کرد که ارزها می‌توانند نقش دلار آمریکا را به عنوان ارز ذخیره جهان تضعیف کنند. علاوه بر این او افزود:

یکی دیگر از حوزه‌هایی که امیدوارم دولت‌ها توجه بیشتری به آن داشته باشند، ظهور ارزهای رمزپایه است؛ زیرا امکان دارد تلاش دولت برای استخراج رمزارزها و استفاده از آن‌ها در تجارت، منجر به تضعیف دلار شود.

کلینتون، که نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ بود، ادعا می‌کند که کریپتو یک تهدید مستقیم برای بازارهای ارز جهانی است

تضعیف دلار توسط رمزارزها

برخی معتقدند که سخنان او در واقع می تواند به عنوان یک تبلیغ برای ارزهای دیجیتال توسط طرفداران سرسخت تلقی شود و در این رابطه بیان می‌کنند:

این اولین باری است که بانو انتقاد شدیدی از ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند. در سپتامبر ۲۰۱۸، او به سادگی تایید کرد که هیچ بیت کوینی ندارد.

طبق ایمیلی که ویکی لیکس (Wikileaks) در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد، دستیاران ارشد کمپین کلینتون ایده پذیرش کمک های مالی بیت کوین را رد کرده بودند.

هم نظر بودن کلینتون و ترامپ

ترامپ که با شکست دادن نامزد سابق دموکرات‌ها در سال ۲۰۱۶ یکی از بزرگترین ناراحتی‌های تاریخ سیاسی آمریکا را رقم زد، بیان کرده بود که طرفدار ارزهای دیجیتال نیست.

همانطور که U.Today گزارش داد، ترامپ در مصاحبه ژوئن خود در Fox Business تا آنجا پیش رفت که بیت‌کوین را یک نوع «کلاهبرداری» نامید. همچنینی او بیان کرده بود:

من از طرفداران پر و پا قرص پول خود هستم و نمی‌خواهم ارزهای دیگری به بازار بیایند و دلار را متضرر یا تحقیر کنند.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.