لیست شدن شیبا در صرافی کوین بیس و رشد ۳۰ درصدی آن

لیست شدن شیبا در صرافی کوین بیس و رشد ۳۰ درصدی آن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

رمز ارز شیبا، رقیب اصلی دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتالی است و به تازگی وارد ارزهای قابل معامله در صرافی بسیار معتبر و مشهور کوین بیس شده است. ورود و لیست شدن شیبا در صرافی کوین بیس باعث شد تا رشد بسیار مناسبی به خود ببیند. با ورود شیبا به کوین بیس، ارزش این ارز دیجیتالی محبوب، ۳۰ درصد رشد کرد که سبب شد در بازار ارزهای دیجیتالی تغییرات بسیار زیادی رخ دهد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات این خبر را خدمتتان بیان کنیم.

برای انجام معاملات در بازار رمز ارزهای دیجیتالی، نیاز است که از یک صرافی که بستر مناسبی برای خرید و فروش توکن های دیجیتالی فراهم می‌کند، استفاده نمایید. ورود یک ارز دیجیتال به یک صرافی معتبر، مثل وارد شدن شیبا در صرافی کوین بیس، می‌تواند موجب شود تا خرید و فروش یک ارز دیجیتال نو ظهور بیشتر انجام گیرد و اعتماد بیشتری به خود جلب کند.

صرافی کوین بیس نیز که یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتالی است، در اقدامی جدید، پول دیجیتالی شیبا که با نام اختصاری SHIB شناخته می‌شود را قبول کرد و به معامله گران اجازه داد تا با سهولت بیشتری در داخل خود صرافی اقدام به خرید و فروش این رمز ارز کنند.

جزئیات خبر لیست شدن شیبا در صرافی کوین بیس و رشد ۳۰ درصدی آن:

طبق اطلاعیه‌ای که کوین بیس در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۷ شهریور ۱۴۰۰) منتشر کرد، امکان خرید و فروش رمز ارز دیجیتالی شیبا را به وجود آورد. انجام عملیات و خرید و فروش شیبا از ساعت ۱۶ به وقت UTC روز ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) آغاز خواهد شد.

جالب است بدانید که کوین بیس، یکی از معتبرترین صرافی‌های موجود در آمریکا، خبر افزوده شدن شیبا به لیست ارزهای قابل خرید و فروش را در ماه خرداد (۳ ماه پیش) را داده بود، اما به دلیل وجود برخی مشکلات فنی، این کار تا شهریور ماه به طول انجامید و بالاخره از امروز که این خبر منتشر می‌شود، می‌توانید علاوه بر دوج کوین و …، شیبا را نیز در کوین بیس مورد معامله قرار دهید.

کمیسیون SEC کوین‌بیس را تهدید به شکایت می‌کند. در مقاله زیر می‌توانید جزئیات این خبر را مشاهده نمایید.

شکایت از کوین بیس

رشد ۳۰ درصدی شیبا بعد از ورود به کوین بیس:

رشد ۳۰ درصدی شیبا بعد از ورود به کوین بیس

بعد از این که صرافی Coinbase Pro شیبا را در لیست رمز ارزهای قابل معامله قرار داد، رشد ۳۰ درصدی به خود شاهد بود و باعث شد توجهات زیادی از افراد سرمایه گذار و معامله گران را به خود جلب کند. این رشد ۳۰ درصدی بدون شک می‌تواند برای دوج کوین بسیار نگران کننده باشد، چرا که رقیب اصلی دوج در حال حاضر، شیبا است و با سیر صعودی که این ارز دیجیتال در پیش گرفته، احتمالا شاهد تغییرات زیادی در قیمت دوج و شیبا شاهد خواهیم بود.

منبع خبر: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.