افزایش هزینه تراکنش‌ها در شبکه اتریوم!

رکوردزنی قیمت اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

متوسط کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم در روز جمعه به بالاترین سطح پس از ۲۳ فوریه (۵ اسفند) رسید. بر اساس گزارش‌ها فی تراکنش‌ها در این شبکه به ۲۴/۷۴ دلار رسیده و این رقم در ۵ اسفند ۳۹/۴۹ دلار بوده است. افزایش کارمزدها را می‌توان به نوعی ناشی از افزایش فعالیت در شبکه بلاکچینی اتریوم دانست.

 

نکته مهم این است که این افزایش دقیقا یک روز بعد از راه‌اندازی هارد فورک «برلین» در شبکه اتریوم رخ داد که قرار بود هزینه‌های انجام تراکنش را در این شبکه کاهش دهد.

 

این روزها اتر در چه حالی است؟ 

در حال حاضر بازار اتر بسیار داغ است. قیمت برترین آلت کوین بازار در ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) رکورد جدیدی را ثبت کرد و به ۲,۵۴۷ دلار رسید. این رمزارز پس از ثبت رکورد در ۲۰ فوریه در تلاش بود تا از سطح ۲ هزار دلار عبور کند.

با این حال هیجان اتر کمی فروکش کرده و درحال حاضر قیمت این آلتکوین به ۲,۱۲۵/۸۹ دلار رسیده است.

 

افزایش علاقه موسسات به اتر 

روز گذشته شرکت مدیریت دارایی کانادایی Purpose Investments مستقر در تورنتو، توانست برای راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتر در جهان، از قانون‌گذاران بورس و اوراق بهادار کانادا تاییدیه بگیرد.

 

ETF های Ethereum که توسط شرکت‌های Purpose Evolve و CI Global Asset Management راه‌اندازی شده، در پی راه‌اندازی ETF های بیت کوین توسط همین شرکت‌ها در اوایل سال جاری صورت گرفته است.

نقطه عطف دیگر بازار کریپتوکارنسی لیست شدن سهام صرافی کوین‌بیس (Coinbase)، در ۲۵ فروردین در بورس نزدک بود. این اتفاق خبر خوبی برای اتر و بازار رمزارزها است.

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.