درآمد استخراج بیت‌کوین به کمترین میزان در 2 سال اخیر سقوط کرد

سقوط درآمد استخراج بیت کوین به کمترین میزان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: عواملی از جمله افزایش دشواری استخراج و قیمت انرژی مصرفی برای استخراج بلاک، باعث سقوط درآمد استخراج بیت کوین به کمترین میزان شده‌اند. با این حال، کاهش مداوم نرخ هش بیت‌کوین در ماه گذشته به ماینرها این امکان را داده تا ضررهای خود را جبران کنند.

سقوط درآمد استخراج بیت کوین به کمترین میزان

درآمد ماینرهای بیت‌کوین به دلیل عملکرد ضعیف این رمزارز در بازار و تقاضای محاسباتی سنگین‌تر برای تولید بلاک‌ها، به پایین‌ترین حد دو سال اخیر خود سقوط کرد. با این حال، کاهش مداوم نرخ هش بیت‌کوین در ماه گذشته به ماینرها این امکان را داده است تا ضررهای خود را جبران کنند.

کل درآمد استخراج بیت‌کوین (پاداش استخراج بلاک و کارمزد تراکنش‌ها) به ۱۱/۶۷ میلیون دلار کاهش یافته. درآمد استخراج بیت‌کوین آخرین بار در ۲ نوامبر ۲۰۲۰ (زمانی که قیمت معاملات بیت‌کوین حدود ۱۳,۵۰۰ دلار بود) به این مقدار رسیده بود.

سقوط درآمد استخراج بیت کوین به کمترین میزان

عواملی از جمله افزایش  دشواری استخراج و قیمت انرژی مصرفی برای استخراج بلاک، باعث کاهش درآمد بر حسب دلار شده‌اند. در چند روز گذشته دشواری استخراج بلاک بیت‌کوین به بالاترین حد خود یعنی تقریباً ۳۷ تریلیون رسیده است. این قضیه ماینرهای بیت‌کوین را مجبور کرده تا انرژی و توان محاسباتی بیشتری برای استخراج صرف کنند.

درآمد ماینرهای بیت‌کوین

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.