آپدیت شبکه آزمایشی Sepolia اتریوم با موفقیت انجام شد

موفقیت آمیز بودن آپدیت شبکه آزمایشی Sepolia اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۱

با نزدیک شدن زمان راه‌اندازی ارتقای شانگهای اتریوم که ماه آینده انجام خواهد شد، شبکه آزمایشی Sepolia با موفقیت ارتقا یافت. این شبکه‌ی آزمایشی شبکه‌ای برای شبیه‌سازی هاردفورک شانگهای است. موفقیت آمیز بودن آپدیت شبکه آزمایشی Sepolia اتریوم می‌تواند نشانگر موفقیت آمیز بودن بروزرسانی آینده‌ی شبکه‌ی اتریوم باشد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

موفقیت آمیز بودن آپدیت شبکه آزمایشی Sepolia اتریوم

شبکه آزمایشی Sepolia اتریوم با موفقیت ارتقا یافت. Sepolia شبکه‌ی آزمایشی اتریوم است و برای هاردفورک آینده شانگهای که روی شبکه‌ی اصلی اتریوم انجام خواهد شد، شبیه سازی شده. انتظار می‌رود هاردفورک شانگهای در ماه مارس در شبکه اصلی انجام شود.

ارتقاء “Shapella” که ترکیبی از نام های هاردفورک‌های آینده شانگهای و Capella است، در ۲۸ فوریه با موفقیت در شبکه آزمایشی پیاده سازی شد.

موفقیت آمیز بودن آپدیت شبکه آزمایشی Sepolia اتریوم

پس از هارد فورک‌های Shanghai و Capella یکی از تغییرات عمده این خواهد بود که این ارتقاها اعتبار سنج‌ها را قادر می‌سازند تا اتر شرط بندی شده خود (stETH) را از زنجیره Beacon خارج کنند.

اعتبار سنج‌ها باید ۳۲ اتر را برای اعتبار سنجی در بلاک‌چین اتریوم به اشتراک بگذارند و از این پس می‌توانند پاداش‌های بیش از ۳۲ اتریوم را برداشت کنند و اجازه دارند به اعتبارسنجی خود ادامه دهند، از طرفی کسانی که مایل به برداشت کامل دارایی هستند، می‌توانند تمام پاداش‌های خود را دریافت و اعتبارسنجی را متوقف نمایند.

قبل از اینکه هاردفورک شانگهای روی شبکه اصلی راه اندازی شود، در ماه مارس و در شبکه گورلی (دیگر شبکه آزمایشی اتریوم) تست خواهد شد.

منیع: cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.