راه اندازی مرکز توسعه Tezos در لندن توسط Trilitech

راه اندازی مرکز توسعه Tezos در لندن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۰

یک مرکز توسعه و تحقیق جدید در لندن برای تسهیل تکامل راه‌حل‌های مبتنی بر Tezos راه اندازی می‌شود. Trilitech شرکتی است که تصمیم به انجام این کار گرفته و در این خبر به آن خواهیم پرداخت. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات راه اندازی مرکز توسعه Tezos در لندن را در اختیارتان قرار دهیم.

بر اساس خبری که در U.Today به اشتراک گذاشته شده، تیم TriliTech از راه اندازی یک مرکز توسعه چند منظوره با محوریت Tezos در لندن خبر می‌دهد. تیم TriliTech شامل متخصصان برجسته‌ای در زمینه غیرمتمرکز سازی، بازی سازی، توسعه فن آوری و پشتیبانی است.

Robin Maxe مدیر عامل TriliTech بر اهمیت این امر برای کل اکوسیستم Tezos و علاقه مندان به آن در سراسر جهان تاکید می‌کند و می‌گوید:

تیم‌های پذیرش و توسعه در کلاس جهانی، برای شبکه‌های نرم افزاری در حال تغییر جهان، لازم هستند. TriliTech با هدف تمرکز بر تحقیق و توسعه در سطح پروتکل و پذیرش جهانی برای شبکه Tezos و پیشبرد موارد استفاده از بلاک‌چین در این اکوسیستم راه اندازی می‌شود.

علاوه بر مشاوره فناوری و پشتیبانی توسعه، مرکز تازه راه اندازی شده برنامه‌های آموزشی را برای نسل بعدی توسعه دهندگان Tezos تنظیم می‌کند.

Tezos شبکه مشارکت ها را گسترش می‌دهد:

در ماه‌های آگوست و سپتامبر، بلاک چین proof-of (PoS) تزوس تقریباً نه میلیون قرارداد به ثبت رسانده، پشتیبانی کرد. به این ترتیب در بخش Web3 یکی از سریعترین رشدها در محیط DeFi را به ثبت رساند.

پهنای باند چشمگیر و هزینه‌های کم و همچنین یکپارچه سازی راه حل‌های Tezos، برندهای دنیای واقعی را جذب می‌کند. نمایندگان Tezos با Red Bull Racing Honda ،McLaren Racing ،OneOf ،Societe Generale FORGE ،Interpop ،Hic-Et-Nunc و سایر موسسات فعال مالی همکاری کردند.

قراردادهای هوشمند Tezos که خودشان ارتقا می‌یابند، اجازه می‌دهند معماری آن‌ها بدون هارد فورک به روز شود.

منبع: u.today

تزوس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.