انتقال NFT بین دو بلاک چین اتریوم و سولانا ممکن شد

نحوه انتقال NFTهای اتریوم به سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ مهر ۱۴۰۰

بیتستان: شرکت Wormhole، اولین پل بین پلتفرم‌های قرارداد هوشمند اتریوم و سولانا را ایجاد کرد. با توجه به این تغییرات، اتریوم و سولانا اکنون دارای قابلیت NFT هستند. طبق اعلام رسمی Wormhole، کاربران Ethereum و Solana اکنون می‌توانند NFT ها را بین دو بلاک چین ارسال کنند. اما نحوه انتقال NFTهای اتریوم به سولانا چگونه است؟

نحوه انتقال NFTهای اتریوم به سولانا

از امروز، دارندگان مجموعه‌های دیجیتالی در اتریوم (از جمله Crypto Punks ،Degen Ape Academy و …) می‌توانند آن‌ها را به صورت یکپارچه به Solana (SOL) منتقل کنند. این برنامه در نسخه اولیه خود، تنها از محصولات محبوب استانداردهای مجموعه‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند که به طور مثال می‌توان به توکن‌های ERC-721 و SPL اشاره کرد. به گفته مدیران این مجموعه، استانداردهای بیشتری از جمله ERC-1155 به زودی اضافه خواهند شد.

نحوه انتقال NFTهای اتریوم به سولانا اینگونه است که، کاربران فقط باید کیف پول خود را متصل کنند و حساب هدف که قصد انتقال توکن‌ها به آن را دارند مشخص کرده و سپس NFTهای مورد نظر را برای انتقال و مجوز تراکنش انتخاب کنند.

رونمایی از کیف پول Robinhood بعد از اتمام آزمایش‌های اولیه

در ادامه بخوانید

این نسخه بخشی از نسخه دوم Wormhole (نسخه v2) است. با این حال Wormhole قصد دارد زنجیره‌های بیشتری مانند BSC و Terra (LUNA) را نیز در این نسخه ادغام کند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.