یک سوم از اتریوم‌های مبادلاتی به کیف پول‌های شخصی انتقال یافته‌اند! دارندگان اتریوم قصد فروش ندارند

انتقال یک سوم از اتریوم‌های مبادلاتی به کیف پول‌های شخصی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۰

اتریوم یک پلتفرم مبتنی بر فن آوری بلاک‌چین است که قصد دارد به صورت کلی از سیستم DeFi استفاده کند. با استفاده از این سیستم، مبادلات انجام شده توسط اتریوم، از حالت متمرکز به غیر متمرکز تغییر پیدا کرده و امنیت آن نیز بیشتر شده است.  طبق داده‌های جدید حدود یک سوم از اتریوم‌های مبادلاتی به کیف پول‌های شخصی انتقال پیدا کرده است. برای اطلاع از خبر انتقال یک سوم از اتریوم‌های مبادلاتی به کیف پول‌های شخصی با بیتستان همراه باشید.

انتقال یک سوم از اتریوم‌های مبادلاتی به کیف پول‌های شخصی

طبق داده‌های ارائه شده از Santiment، حدود یک سوم از مقدار مبادلات مربوط به اتریوم که در حالت متمرکز انجام می‌شد، به کیف پول‌های شخصی انتقال یافته است.

از روز ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۲۰، تا به امروز میزان مبادلات در یک سال حدود ۸ درصد کاهش پیدا کرده و دلیل اصلی آن بروز‌رسانی شبکه بوده است.

از سپتامبر ۲۰۲۰، که میزان مبادلات اتریوم کاهش یافت، قیمت این رمزارز حدود ۱۰۰۰ درصد افزایش داشت، به طوری که قیمت آن به ۲۰۰۰دلار رسیده بود. بیشتر کسانی که رمزارز اتریوم را دارند آن را با ۶۹ درصد سود همچنان نگه داشته‌اند.

قیمت اتریوم

علت قفل شدن ارزش کل

جلسه مجمع در خصوص این رمزارز زمانی برگزار شد که با افزایش قیمت زیادی روبه‌رو بود. در مقایسه با سال ۲۰۱۷، این رمزارز از نظر اعطای وام و تامین کردن نقدینگی افراد پیشرفت زیادی کرده است. به همین دلیل بیشتر سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند بازهم از رمرارز اتریوم خریداری کنند به طوری که منجر به قفل شدن ارزش کل شد.

ارزش کل قفل شده در سیستم DeFi، درحال حاضر ۸۵ میلیارد دلار است. روند فعلی نشان می‌دهد، دارندگان اتریوم قصد دارند که دارایی خود را در کیف پول خود نگه دارند.

ارزش کل قفل شده

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.