رونمایی از کیف پول Robinhood بعد از اتمام آزمایش‌های اولیه

آزمایش کیف پول های رمزنگاری شده Robinhood
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

شرکت Robinhood، یکی از شرکت‌های موفق در زمینه ارزهای دیجیتال است. برنامه رابین‌هود این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده بود تا بدون سرمایه اولیه در برنامه حساب خود را افتتاح کنند. همچنین از دیگر مزیت‌های این برنامه هزینه کارگزاری کم آن است که باعث محبوبیت این برنامه شده. اما آیا آزمایش کیف پول های رمزنگاری شده Robinhood تاثیری بر موفقیت این کارگزاری خواهد داشت؟

کارگزاری Robinhood در پست وبلاگ خود به تازگی اعلام کرده است که از ماه آینده، اولین مشتریان می‌توانند کیف پول‌های رمزنگاری شده را در این برنامه تجاری آزمایش کنند. همچنین این شرکت قصد دارد، بازخورد اولین آزمایش کنندگان این کیف پول در وبلاگ Robinhood و صفحه توییتر به طور منظم به اشتراک بگزارد تا همه بتوانند به آنچه که شرکت به آن‌ها ارائه می‌دهد دسترسی پیدا کنند و همچنین به تجربه بقیه کاربران اعتماد کنند.

کیف پول های رمزنگاری شده Robinhood چه مزایایی برای کاربران دارند؟

این کیف پول به مشتریان امکان می‌دهد دارایی‌های رمزنگاری شده خود را به صورت یکپارچه انتقال دهند و یا برداشت کنند و همچنین کاربران این کیف پول بدون پرداخت هزینه کمیسیون و انتقال در برنامه Robinhood معامله کنند. در آزمایش کیف پول های رمزنگاری شده Robinhood این اطمینان به کاربران داده شده است که کیف‌های جدید دارای ویژگی‌های امنیتی مانند تایید هویت، احراز هویت چند مرحله‌ای و تایید از طریق ایمیل و تلفن هستند و هیچ خلا امنیتی در این کیف پول وجود ندارد.

در اجرای آزمایش کیف پول های رمزنگاری شده Robinhood، به تدریج از طریق لیست انتظار، به مشتریان بیشتری اجازه دسترسی به کیف پول‌ها داده خواهد شد.

دستگیری رئیس صرافی wex در لهستان: پول‌شویی به روش صرافی روسی

در ادامه بخوانید
کیف پول رابین هود

کیف پول رابین هود چه زمانی رونمایی می‌شود؟

کیف پول شرکت robinhood در ابتدا در ماه جولای معرفی شد و بلافاصله توسط رئیس شرکت ولاد تنف (Vlad Tenev) مورد تمسخر قرار گرفت. او اظهار داشت که این شرکت کارهای زیادی را انجام داده است تا انتظارات و خواسته‌های مشتریان خود را برآورده کند و کیف پول‌های رمزنگاری شده مبتنی بر برنامه را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

تاکنون، کاربران برنامه robinhood، قادر به انتقال ارزهای رمزنگاری شده به خارج از این برنامه نبودند. اما با راه اندازی کیف پول این وضعیت تغییر می‌کند. اما مدیرعامل تأکید کرد که می‌خواهد ویژگی جدید را با خیال راحت برای کاربران و دارایی‌های آن‌ها پیاده سازی کند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.