سه صنعت که پس از بحران COVID-19، ممکن است به تکنولوژی بلاک چین روی آورند

سه صنعت که پس از بحران COVID-19، ممکن است به تکنولوژی بلاک چین روی آورند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۳۹۹

فابیو کانسین (Fabio Canesin) ، بنیان‌گذار پلتفرم دیجیتالی Nash، معتقد است که پس از نجات جهان از بحران همه‌گیر COVID-19، بهتر است که سه صنعت بزرگ به تکنولوژی بلاک چین مجهز شوند. او اظهار داشت که بلاک چین به دلیل داشتن ماهیت فرامرزی که دارد، قطعا می‌تواند امکانات بی نظیری در اختیار عموم مردم جهان قرار دهد.

او طی مصاحبه‌ای که با Cointelegraph، داشته است، خاطرنشان کرد که پس از این بحران، احتمالا سه صنعت اصلی و بزرگ روی به تکنولوژی بلاک چین خواهند آورد: دولت، مراکز غیردولتی و مشاغل کوچک و متوسط.

به اعتقاد او، این سه سازمان هر کدام به نوعی می‌توانند این این فناوری بهره بگیرند:

نهادهای دولتی می‌توانند به جای استفاده از سیستم های سنتی و وام‌های سنتی برای کمک به شهروندان، که فرایندی زمان‌بر و مستعد خطا هستند، از این تکنولوژی استفاده کنند. با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، افراد می‌توانند به صورت مستقیم در شبکه و بدون نیاز به واسطه ها، این حساب‌های خود را بررسی کنند و به آن‌ها دست‌رسی داشته باشند.

همچنین مراکز غیر دولتی مانند خیریه‌ها، با استفاده از این تکنولوژی به مردم این امکان را می‌دهند که بتوانند توسط کیف پو‌‌ل‌های دیجیتال، کمک‌های مالی خود را مستقیما به سازمان‌ها اعطا کنند و روند اهدا کردن را سرعت ببخشند.

و در انتها با توجه به ماهیت فرامرزی این تکنولوژی و این‌که امکان پرداخت فرامزی را فراهم می‌کند، شرکت‌های کوچک و بزرگ می‌توانند از هر جای دنیا و با هر ملیتی کارمند استخدام کنند و در واقع به هرکسی امکان دسترسی به اقتصاد جهانی را خواهد داد.

بنیانگذارNash، اظهار داشت که رمز ارزها می‌توانند  بر خلاف ارزهای ملی مدیریت نشده و ناپایدار، به کاهش تاثیر بحران اقتصادی ناشی از بیماری‌های همه گیر کمک کنند.

او در انتها از بحران اقتصادی ناشی ازCOVID-19، که امروزه لبنان با آن روبرو است یاد کرد و اظهار داشت که:

” به دلیل تورم زیادی که این کشور با آن روبه‌رو است، ارزش دارای‌های مردم روز‌به روز کمتر می‌شود. از طرفی اکثر رمز ارزها به دلیل ماهیت غیر متمرکزی که دارند، در برابر تورم مقاوم‌تر هستند بنابراین می‌توانند راه‌کاری برای مقابله با این بحران و مقابله با این تورم باشند”.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.