حقایق جالب در مورد بلاک چین در صنعت سلامت: ارتباط این دو صنعت چگونه است؟

حقایق جالب در مورد بلاکچین در صنعت سلامت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

بلاک چین همانطور که از نامش مشخص است، زنجیره‌ای از بلوک‌های نشکن است. این بلوک‌ها در معرض مجموعه‌ای شکننده از اطلاعات هستند. مفهوم اصلی بلاک چین در همان ابتدا در کنار بیت کوین مشاهده شد اما کاربرد بلاک چین در هر صنعتی غیرقابل انکار است. به تازگی ادعا شده است که این فناوری با صنعت سلامت در ارتباط است. حقایق جالب در مورد بلاک چین در صنعت سلامت را در ادامه بخوانید.

به گفته محققان و تحلیلگران ماهر، بلاک چین تنها فناوری است که می‌تواند چالش‌های هر صنعت را حل کند و صنعت مراقبت‌های بهداشتی نیز یکی از این صنایع است. ممکن است تعجب کنید که ادعا می‌شود بلاک چین، انقلابی در صنعت مراقبت‌های بهداشتی ایجاد کرده است، زیرا هر دوی آن‌ها از صنایع کاملا متفاوتی هستند. با حقایق جالب در مورد بلاک چین در صنعت سلامت آشنا شویم:

حقایق جالب در مورد بلاک چین در صنعت سلامت

10 مورد از حقایق جالب در مورد بلاک چین در صنعت سلامت

با این حال، واقعیت جالب این است که بلاک چین می‌تواند صنعت مراقبت‌های بهداشتی را در آینده تغییر دهد. حتی وب سایت‌هایی مانند معامله‌گران رمز ارزها وجود دارد که می‌تواند به شما در دستیابی به نتایج سودآور در سفر تجاری شما کمک کند. حقایق جالبی وجود دارد که باید در مورد فناوری بلاک چین در صنعت مراقبت های بهداشتی بدانید.

1- استفاده از فناوری بلاک چین در صنعت مراقبت‌های بهداشتی ممکن است عجیب به نظر برسد، اما واقعیت جالب این است که در حال حاضر چندین مدل شبکه بلاک چین در صنعت مراقبت‌های بهداشتی وجود دارد. موسسات و بیمارستان‌های زیادی در حال حاضر، دنباله پردازش اطلاعات روی بلاک چین را روشن کرده‌اند. لازم است بگوییم که مدل عمومی توزیع شده یا مدل بلاک چین در صنعت بسیار خوب عمل می‌کند.

2- مدل‌های بلاک چین به شما این امکان را می‌دهند تا با برخی از بهترین پزشکان قرار ملاقات بگذارید و می‌توانید شرایط پزشکی خود را با این پزشکان در میان بگذارید. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید با طریق ارزهای دیجیتالی هزینه ویزیت پزشک خود را پرداخت کنید.

3- بلاک چین یکی از زیرساخت‌های بیت کوین است و بیت کوین تنها یک سکه دیجیتالی است. بیت کوین چندین سرپرست فناوری را ترغیب کرده است تا از آن سکه دیجیتالی بسازند. ممکن است از این که صنعت مراقبت‌های بهداشتی به طور همزمان سکه‌های دیجیتالی تخصصی ضرب می‌کند، شگفت زده شوید اما این تنها یکی از حقایق جالب در مورد بلاک‌چین در صنعت سلامت است.

خبرسازترین اتفاقات حوزه رمزارزها در ۱۰۰ روز گذشته

ادامه خبر را بخوانید

4- یکی از ارزهای رمزنگاری شده برجسته در صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی، سکه عاج است. ارزش دنتاکوئین اسمی است، اما ارزش بازار و حجم معاملات دنتاکوئین فوق‌العاده زیاد .

5- بلاک‌چین با برخی از فناوری‌های نوآورانه مطابق است. بلاک‌چین می‌تواند پتانسیل صنعت مراقبت‌های بهداشتی را تا حد زیادی افزایش دهد. اساس واقعی بلاک‌چین پایگاه داده‌ای است که برای ثبت اطلاعات در نظر گرفته شده است.

6- یکی از حقایق جالب در مورد بلاک چین در صنعت سلامت این است که بلاک‌چین بیت کوین اطلاعات معاملات را در دفتر کل خود ثبت می‌کند و تمامی افراد می‌توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. مدل‌های بلاک‌چین در صنعت مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند ارتباط و شفافیت بین نهادهای درگیر در این صنعت را بازگو کنند.

7- بلاک‌چین شبکه سلامت دارای ویژگی‌های زیادی است و این شبکه می‌تواند صنعت مراقبت‌های بهداشتی را متحول کند. یکی دیگر از حقایق جالب در مورد بلاک چین در صنعت سلامت، ویژگی‌ها عدم تمرکز شبکه بلاک‌چین است. استقلال سیاسی بلاک چین به این معنی است که حتی یک مرجع عالی رتبه، حق دخالت در پایگاه داده را ندارد.

۵ زن فعال حوزه بلاکچین را بشناسیم

بیشتر بخوانید

8- برای ترویج ویژگی‌های عدم تمرکز، اکثر مدل‌های مرتبط با بلاک چین تحت شبکه همتا به همتا قرار می‌گیرند. صنعت سلامت بهداشتی حتی می‌تواند پایگاه داده را در دفتر عمومی بدون احزاب متمرکز در صنعت ذخیره کند. اطلاعات ذخیره شده در بلاک چین در صنعت مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند به پزشک در استفاده از سوابق پزشکی کمک کند.

9- بلاک چین به طور متناوب تغییر ناپذیر است، این به این معنی است که اطلاعات ذخیره شده در بلاک چین به هیچ وجه قابل تغییر نیستند. فرض کنید یک پزشک در مورد بیماری قلبی بیمار اطلاعاتی ارائه کرده است، اما اطلاعات پردازش شده توسط پزشک، قابل تغییر نیست.

10- داده‌های پردازش شده بر روی بلاک‌چین بیت کوین، توسط ماینرها تایید می‌شود و اعتبارسنج‌های صنعت مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند اطلاعات مربوط به دفتر کل توزیع شده را تایید کند. برای حفظ انگیزه این اعتبارسنج‌ها، صنعت بهداشت می‌تواند دارایی‌های رمزنگاری‌هایی در قالب توکن‌های دیجیتالی به نام توکن‌های غیرقابل تعویض به آن‌ها ارائه دهد.

منبع: aboutmanchester

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.