پیش‌بینی‌های جالب هنری فورد در مورد بیت‌کوین

پیش بینی بیت کوین توسط هنری فورد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۰

هنری فورد یکی از کارآفرینان و نظریه پردازان آمریکایی بود که شرکت خودروسازی فورد را در سال ۱۹۰۳ تاسیس کرد. این صنعتگر آمریکایی ۱۰۰ سال گذشته در مورد یک ارز با پشتوانه انرژی صحبت کرده بود که می‌تواند جنگ‌ها را متوقف کند. برای اطلاع از خبر پیش بینی بیت کوین توسط هنری فورد با بیتستان همراه باشید.

نزدیک به ۱۰۰ سال پیش در ۴ دسامبر ۱۹۲۱، هنری فورد ایده‌ای را در روزنامه نیویورک تریبون بیان کرد. عنوان مقاله منتشر شده “فورد طلا را با ارز انرژی جایگزین می کند و جنگ‌ها را متوقف می کند” نام داشت.

مفهوم ارز انرژی فورد شبیه به بیت‌کوین بود. او همچنین بیان کرده بود که این ارز انرژی به مقدار مشخص و برای یک هدف خاص صادر می‌شود. هنری فورد بسیار جلو تر از زمان خود بود به طوری که مکانی را هم برای شروع این ایده در نظر داشت.

پیش بینی بیت کوین توسط هنری فورد

نویسندگان مختلف مانند Timothy May و Eric Hughes درباره مفاهیمی نوشتند که بیشتر مربوط به رمزارزهای کنونی بود. بسیاری از افراد هم دیدگاه‌هایی نزدیک به ارز انرژی هنری فورد داشتند. فردریک هایک، برنده جایزه نوبل و اقتصاددان اتریشی، ایده ارز بازار را مورد بحث قرار داد.

هایک تاکید کرد:

ما نمی‌توانیم ارزها را با خشونت از دست دولت خارج کنیم، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به طرزی حیرت انگیز چیزی را معرفی کنیم.

میلتون فریدمن علاوه بر هایک، در مورد یک ارز رمزنگاری شده در سال ۱۹۹۹ بحث کرد.

فریدمن در مصاحبه خود در سال ۲۰۱۴ بیان کرد:

من فکر می‌کنم اینترنت یکی از نیروهای اصلی برای کاهش نقش دولت در بازار خواهد بود. چیزی که به زودی توسعه پیدا می‌کند استفاده از پول الکترونیکی قابل اعتماد است. روشی که با استفاده از آن کاربران می‌توانند وجوه خود را از رمزارزی به یک رمزارز دیگر انتقال بدهند.

هنری فورد بیان کرده:

استفاده از این روش به معنی تغییر در امور مالی جهان است که بانکداران همیشه با تغییرات مخالفند.

عنوان ارز انرژی فورد در نیویورک تریبیون نه تنها بانکداران را هدف قرار می‌دهد بلکه طلا را نیز تحت تاثیر قرار داده.

فورد تاکید کرد:

وقتی این عنوان را تجزیه و تحلیل می‌کنید بسیار ساده است. علت همه جنگ‌ها طلا است. ما دو چیز را به جهان نشان می‌دهیم، اول، قابلیت اجرا، دوم، جایگزین طلا به عنوان پایه پول.

او ادامه داد:

تقریبا همه در جهان، به جز روزنامه‌ها و بانکداران، تشخیص می‌دهند که تمدن وارد دوران جدیدی شده است. روزنامه‌ها آن را نمی بینند و بانکداران بین‌المللی نمی‌خواهند آن را ببینند.

وجود ارز با پشتوانه انرژی در آمریکا

می‌توان گفت استفاده از ارزهایی که پشتوانه انرژی دارند قبلا در آمریکا وجود داشت. با این حال، فیات فاصله زیادی با ارزی دارد که پشتوانه آن انرژی است.

پیش بینی بیت کوین توسط هنری فورد

امروزه مردم رمزارزها را به عنوان محافظی در برابر فیات می‌دانند. براساس assetdash بیت‌کوین ششمین دارایی برتر از نظر ارزش است. وب‌سایت companymarketcap می‌گوید که بیت‌کوین در رتبه هشتم قرار دارد. ارزش طلا ۹۷۲ درصد بیشتر از ارزش بیت‌کوین است. بنابراین این رمزارز راه زیادی را دارد تا بتواند ارزشی همانند طلا داشته باشد.

منبع خبر: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.