خطر خروج دوج‌کوین از لیست 10 ارز برتر و وعده جالب ایلان ماسک

وعده ایلان ماسک در مورد دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۴۰۰

ایلان ماسک (Elon Musk) مدیر عامل شرکت تسلا، وعد‌ه دیگری به سرمایه‌گذاران دوج‌کوین داد. این وعده او در رابطه با انتشار عکسی از سگ او که فلوکی نام دارد بود. در پی اعلام این وعده سرمایه‌گذاران زیادی جذب رمزارز دوج‌کوین شدند. با بیتستان همراه باشید تا از خبر وعده ایلان ماسک در مورد دوج کوین مطلع شوید.

در روز دوشنبه، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا بیان کرد که قصد دارد تصویری دیگر از توله سگ خود که از نژاد شیبااینو است در توییتر به اشتراک بگذارد. این خبر او سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت ارزدیجیتال دوج‌کوین جذب کرد.

توییت ایلان ماسک

همانطور که توسط U.today گزارش شده است، رمزارز Floki Inu نسخه دیگری از دوج‌کوین است که در Binance Smart Chain راه‌اندازی شد. پس از اینکه ایلان ماسک اولین تصویر سگ خود را برای لذت طرفدارانش منتشر کرد، این رمزارز با رشد ۱۰۰ درصدی مواجه شد.

ایلان ماسک که در حال حاضر، یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین محسوب می‌شود، اخیرا بیان کرده بود که رمزارزها نمی‌توانند از بین بروند اما معتقد بود که دولت‌ها می‌توانند رشد بازار دیجیتال را متوقف کنند.

تلاش دوج کوین برای بازیابی حرکت خود

ایلان ماسک با انتشار توییت‌هایی همیشه منجر به رشد دوج‌کوین می‌شد اما به تازگی حساسیت رمزارز دوج‌کوین نسبت به توییت‌های ایلان ماسک کمتر شده است.

کمتر شدن حساسیت دوج‌کوین به توییت ایلان ماسک منجر شده که ارزش این رمزارز کمتر شود، به طوری که از لیست ۱۰ رمزارز برتر در بازار کریپتو کارنسی در حال خارج شدن است.

دوج‌کوین در حال حاضر در برابر بیت‌کوین ۶۵ درصد سقوط کرده است.

منبع خبر: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.