قیمت آلت‌کوین‌های UNI، ICP، AAVE و QNT بهبود پیدا می‌کند؟

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: گاوها در تلاش هستند تا با حمایت‌های خود قیمت بیت‌کوین را به ۲۴ هزار دلار برسانند و کمک کنند تا این ارز دیجیتال روند صعودی خود را آغاز کند. اگر بیت‌کوین موفق شود که رشد کند، به دنبال آن بسیاری از آلت‌کوین‌های اصلی بازار به خصوص آلت کوین‌های UNI و ICP ،AAVE ،QNT نیز می‌توانند رشد خوبی داشته باشند. در ادامه به تحلیل قیمت آلت کوین های UNI و ICP ،AAVE ،QNT خواهیم پرداخت.

به دلیل وضعیت نامناسب بازار و همچنین تورم رخ داده در کشور آمریکا، سرمایه گذاران مطمئن نیستند که اصلاح بیت‌کوین به پایان رسیده باشد. برخی از تحلیلگران نیز بر اساس داده‌های موجود پیش بینی می‌کنند که ممکن است شاهد تغییرات مثبتی در روند بیت‌کوین باشیم.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

اگر بیت‌کوین بتواند روند صعودی جدیدی آغاز کند، بازار ارزهای دیجیتال به خصوص برخی از آلت‌کوین‌ها نیز می‌توانند بهبود پیدا کرده و رشد کنند. در ادامه به بررسی روند قیمتی آلت‌کوین‌هایی که شانس زیادی برای رشد دارند، خواهیم پرداخت.

شتاب UNI در حال حرکت به سمت ۸ دلار

یونی‌سوآپ (UNI) مقاومت سربار ۶/۰۸ دلار را شکست و موفق شد که الگوی سر و شانه معکوس صعودی را تکمیل کند. در حال حاضر نیز خرس‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند قیمت را به زیر این سطح بکشند.

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT

اگر خرس‌ها موفق به انجام این کار شوند، می‌توان گفت که رسیدن UNI به بالای سطح ۶/۰۸ دلار یک تله برای گاوها بوده است. همچنین می‌توان پیش‌بینی کرد که UNI تا سطح متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵/۳۹ دلار) سقوط کند. اگر قیمت بتواند از این سطح باز گردد، احتمال دارد که تا سطح ۶/۶۲ دلار نیز رشد کند و با شتاب بیشتر به سمت سطح ۸/۷۸ دلار خیز بردارد.

برعکس، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک‌ها کشانده شود، نشان دهنده این است که حرکت صعودی ضعیف شده. در این حالت رمزارز UNI برای چند روز در یک محدوده قیمتی باقی خواهد ماند.

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT

زمانی که خرس‌ها قیمت را به زیر ۶/۰۸ دلار رساندند، شاهد بازگشت قوی بودیم که خبر از خریدهای تهاجمی در سطوح پایین می‌داد. در واقع خریداران (گاوها) تلاش می‌کنند که قیمت را به بالای سطح ۶/۶۲ دلار رسانده و روند صعودی را از سر بگیرند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها تلاش می‌کنند تا گاوها را در دام خود گرفتار کنند. در این حالت احتمال سقوط به سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سپس ۴/۶۰ دلار وجود دارد.

تلاش گاوهای ICP برای رشد این رمزارز

توکن اینترنت کامپیوتر (ICP) در ۸ ژوئیه به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶/۴۸ دلار) رسید، که نشان می‌دهد گاوها در تلاش برای تشکیل یک کف و سطح حمایتی هستند. میانگین متحرک به تکمیل یک کراس اوور صعودی نزدیک است و RSI در منطقه مثبت قرار دارد. این دو عامل نشان می‌دهند که خرس‌ها در حال از دست دادن کنترل خود بر بازار هستند.

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT

اگر قیمت از میانگین متحرک‌ها بازگردد، نشان می‌دهد که گاوها سطح مقاومت را به سطح حمایتی تغییر داده‌اند. چنین امری مسیر را برای افزایش قیمت تا سطح روانی ۱۰ دلار باز خواهد کرد؛ اما مطمئنا در این مسیر با مقاومت خرس‌ها رو به رو خواهند شد.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک‌ها برسد، فروشندگان به فروش تهاجمی و شدید در سطوح بالاتر ادامه می‌دهند. در صورت ادامه یافتن فشار فروش، احتمال سقوط به سطح ۵ دلار بسیار زیاد است.

سایه‌های بلند روی چندین کندل بالای ۷ دلار نشان می‌دهند که خرس‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند و به فروش خود ادامه می‌دهند. در نظر داشته باشید که خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رساندند، اما خریداران در سطوح پایین‌تر شروع به خرید ICP کردند.

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT

در واقع خریداران در تلاش هستند تا قیمت را ابتدا به بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بعد ۶/۷۰ دلار و سپس ۷ دلار برسانند. در مقابل اگر قیمت از مقاومت سربار کاهش یابد و به زیر ۶/۳۰ دلار سقوط کند، احتمال سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نیز افزایش می‌یابد.

احتمال تغییر روند AAVE

AAVE در ۹ جولای به بالاتر از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۷۹ دلار) رسید که احتمال تغییر روند را افزایش می‌دهد. RSI در منطقه مثبت قرار دارد، که نشان می‌دهد گاوها در تلاش برای بدست آوردن کنترل بازار هستند.

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT

اگر گاوها قیمت را به بالای سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه رسانده و حفظ کنند، AAVE می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت مقاومت روانی ۱۰۰ دلار نیز خیز بردارد؛ گرچه خود این سطح به عنوان یک مانع قوی عمل خواهد کرد. اگر گاوها بتوانند کاهش بعدی را بالاتر از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه متوقف کنند، نشان می‌دهد که خریداران وارد بازار شده‌اند و این توکن می‌تواند تا ۱۲۰ دلار نیز رشد کند.

برخلاف این فرضیه، اگر قیمت زیر سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه تثبیت شود، خرس‌ها همچنان به فروش خود ادامه خواهند داد. در این حالت تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کشانده و خریداران را نیز به دام بیندازند.

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که این رمزارز به بالای ۷۸ دلار صعود کرده و یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل نموده است. خرس‌ها با فروش مداوم قیمت رمزارز را کاهش دادند، اما خریداران در حال دفاع از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند.

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT

اگر قیمت افزایش یابد و به بالای ۸۳ دلار برسد، AAVE می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و تا ۹۳ دلار نیز رشد کند. هدف بعدی این روند صعودی ۱۱۰ دلار در نظر گرفته شده است.

خرس‌ها برای این که بتوانند جلوی روند صعودی را بگیرند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشند. در این حالت احتمال سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش می‌یابد.

ادامه یافتن رشد QNT در صورت حمایت گاوها

کوانت (QNT) در چند روز گذشته به شدت رشد کرده. روند صعودی و رو به رشد پس از این که خریداران قیمت را به بالای ۶۷ دلار رساندند، افزایش یافت.

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT

میانگین متحرک‌ها یک متقاطع صعودی را تکمیل کرده‌اند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده تغییر روند است. در حال حاضر حرکت صعودی با یک مانع قوی در نزدیکی سطح ۹۰ دلار روبرو است.

اگر قیمت از این مقاومت، پایین‌تر بیاید، اما از متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۴ دلار) بازگردد، نشان دهنده احساسات مثبت در بازار است و معامله‌گران با کاهش قیمت میزان خرید را افزایش می‌دهند. همین امر می‌تواند مقدمات صعود تا سطح روانی ۱۰۰ دلار را نیز فراهم کند.

در صورت افت قیمت به زیر ۶۷ دلار این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد.

تحلیل قیمت آلت کوین های UNI، ICP، AAVE و QNT

فروشندگان در تلاشند تا حرکت صعودی را در سطح ۹۰ دلار متوقف کنند، اما میانگین متحرک‌های صعودی و RSI در منطقه مثبت نشان می‌دهند که گاوها کنترل را در اختیار دارند. اگر قیمت از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، خریداران می‌توانند دوباره قیمت را به ۹۰ دلار برسانند. شکسته شدن این سطح و تثبیت قیمت بالای آن نشان دهنده آغاز روند صعودی در کوتاه مدت است.

در مقابل اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. در این حالت، QNT می‌تواند تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نیز سقوط کند.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله AAVE و UNI به لینک زیر مراجعه کنید

معامله AAVE و UNI

منبع: cointelegraph

آوه یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.