تحلیل قیمت آلت‌کوین‌های XRP ،UNI ،QNT و EGLD در هفته پیش رو

تحلیل قیمت آلت‌کوین‌های XRP ،UNI ،QNT و EGLD در هفته پیش رو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: بیت کوین در حال تثبیت قیمت خود است، اما با این وجود توجه سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال به سمت آلت‌کوین‌ها جلب شده و بیشتر در این بازارها فعالیت می‌کنند. اگر قیمت بیت‌کوین تثبیت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند، در بین تمامی آلت‌کوین‌های موجود، XRP ،UNI ،QNT و EGLD آلت‌کوین‌هایی هستند که پتانسیل رشد بالایی دارند. در ادامه می‌توانید تحلیل قیمت آلت کوین های XRP ،UNI ،QNT و EGLD را مشاهده کنید.

بیت‌کوین در حال تثبیت قیمت خود است و بازار ارزهای دیجیتال نیز تلاش می‌کند تا یک روند صعودی جدیدی را آغاز کند. با این وجود، داده‌های موجود نشان می‌دهند که احساسات منفی همچنان در بازار وجود دارد و معامله‌گران علاقه‌ای به ریسک و سرمایه‌گذاری ندارند.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

در چند روز گذشته بازارهای سهام ایالات متحده درگیر یک روند نزولی بودند، اما بیت‌کوین موفق شد که خود را نجات داده و روندی که در پیش گرفته بود را حفظ کند. با وجود پایداری بیت‌کوین از نظر قیمت، احتمال داده می‌شود که نوسانات قیمتی در بازه‌های مختلف داشته باشد.

با بهبود وضعیت بازار، احتمال رشد آلت‌کوین‌های XRP ،UNI ،QNT و EGLD بسیار بالا خواهد بود. در ادامه به تحلیل قیمت این رمزارزها می‌پردازیم.

کنترل قیمت XRP در دست خریداران

رمزارز XRP در ۳ اکتبر، از متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰/۴۷ دلار) برگشت؛ چرا که خریداران در سطوح پایین‌تر همچنان فعال هستند. شیب متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI در نزدیکی منطقه بیش از حد خرید قرار دارند و نشان می‌دهند که کنترل بازار در دست خریداران است.

کنترل قیمت XRP در دست خریداران

اگر قیمت افزایش یابد و از مقاومت سربار ۰/۵۶ دلار عبور کند، رمزارز ریپل می‌تواند تا ۰/۶۶ دلار نیز رشد کند. اگر گاوها بتوانند از این سطح نیز عبور کنند، این روند صعودی تا ۰/۸۰ دلار نیز ادامه خواهد داشت.

در مقابل، اگر قیمت به زیر ۰/۵۶ دلار سقوط کند، فروشندگان تلاش خواهند کرد تا دوباره قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشند. در صورت شکسته شدن این سطح حمایتی، احتمال سقوط تا ۰/۴۱ دلار وجود دارد.

هر دو میانگین متحرک‌ها به تدریج در حال افزایش هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد. این دو عامل نشان می‌دهند که خریداران در بازار برتری بیشتری دارند.

کنترل قیمت XRP در دست خریداران

این رمزارز سطح ۰/۵۳ دلار را رد کرده است و گاوها باید از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دفاع کنند. در صورت رسیدن قیمت به ۰/۵۳ تا ۰/۵۶ دلار (بالای سطح مقاومتی) روند صعودی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

تثبیت قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، علامتی است مبنی بر این که گاوها در حال از دست دادن برتری خود هستند. در این حالت، قیمت ابتدا به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سپس ۰/۴۴ دلار سقوط خواهد کرد.

UNI در حال آماده شدن برای از سرگیری روند صعودی

رمزارز UNI در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک‌ها معامله می‌شود که نشان دهنده‌ی تلاش خریداران برای از سر گیری یک روند صعودی جدید است.

UNI در حال آماده شدن برای از سرگیری روند صعودی

قیمت از مقاومت سربار ۷ دلار کاهش یافته، اما گاوها در تلاشند تا اصلاح قیمت را در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶/۴۲ دلار) متوقف کنند. اگر قیمت یک جهش قوی داشته باشد، نشان می‌دهد که خریداران از کاهش قیمت برای ذخیره این رمزارز استفاده می‌کنند.

گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت بالای سر (بین ۷ تا ۷٫۳۶ دلار) برسانند. در صورت موفقیت آمیز بودن این تلاش، UNI می‌تواند تا ۸٫۶۷ دلار نیز رشد کند. بر عکس، از قیمت کاهش یافته و به زیر ۶ دلار برسد، روند نزولی تا سطح حمایتی ۵٫۶۶ دلار ادامه خواهد یافت.

UNI در حال آماده شدن برای از سرگیری روند صعودی

در حال حاضر، این رمزارز از مقاومت بالای ۷ دلار کاهش یافته و به زیر میانگین متحرک‌ها سقوط کرده است؛ چرا که فروشندگان کنترل بیشتری بر بازار دارند. اگر روند نزولی همچنان ادامه داشته باشد، قیمت ابتدا به ۶/۲۰ دلار و سپس ۶ دلار سقوط خواهد کرد.

برای جلوگیری از این اتفاق، خریداران باید حمایت خود را بیشتر کرده و حفظ کنند تا UNI بتواند دوباره مقاومت ۷ دلار را به چالش بکشد. در صورت شکسته شدن این مقاومت، رمزارز UNI تا ۷٫۳۶ دلار رشد خواهد کرد.

QNT در حال بهبود روند رو به رشد خود

رمزارز QNT الگوی معکوس سر و شانه‌ها را در ۲۷ سپتامبر تکمیل کرد. پس از رسیدن قیمت به بالای سطح ۱۴۷ دلار در ۸ اکتبر، روند صعودی از سر گرفته شد، که نشان می‌دهد خریداران در حال حاضر کنترل بیشتری بر بازار دارند.

QNT در حال بهبود روند رو به رشد خود

رالی چند روز گذشته، RSI را وارد ناحیه خرید بیش از حد کرده و رمزارز QNT به مقاومت ۱۶۲ دلار نزدیک شده است. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، نشان می‌دهد که احساسات سرمایه‌گذاران از فروش به خرید تغییر کرده است. در این حال احتمال رسیدن  قیمت به بالای سطح ۱۶۲ دلار افزایش پیدا می‌کند.

اگر این اتفاق بیفتد، QNT می‌تواند تا ۲۰۰ دلار و پس از آن به ۲۳۰ دلار صعود کند. خرس‌ها برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی، باید قیمت را به زیر خط گردن و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱۲ دلار) بکشند.

رمزارز QNT از زمان شکسته شدن سطح ۱۴۷ دلار، رشد شدیدی را تجربه کرده است. از آنجایی که رالی‌های صعودی پایداری چندان زیادی ندارند و اغلب موجب اصلاح قیمت می‌شوند، از این رو می‌توان احتمال داد که قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه  کاهش یابد.

QNT در حال بهبود روند رو به رشد خود

اگر قیمت از این سطح حمایتی عقب نشینی کند، می‌توان گفت که گاوها همچنان با کاهش قیمت به خرید این رمزارز ادامه می‌دهند. تثبیت قیمت بالای سطح ۱۶۲ دلار می‌تواند موجبات از سر گیری روند صعودی را فراهم کند.

در مقابل اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، احتمال خارج شدن گاوها از بازار وجود دارد و همین امر می‌تواند موجب کاهش قیمت QNT به ۱۳۰ دلار شود.

تغییر رونده EGLD در کوتاه مدت

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۱ دلار) رمزارز EGLD در ۳ اکتبر شروع به افزایش کرد که نشان می‌دهد روند بالقوه در کوتاه مدت تغییر کرده است.

تغییر رونده EGLD در کوتاه مدت

این رمزارز با مقاومتی در نزدیکی ۵۷ دلار رو به رو است، اما گاوها همچنان در بازار حضور دارند؛ چرا که خریداران امیدوارند روند رو به رشد از سر گرفته شود، از این رو موقعیت‌های خود را نمی‌بندند. اگر گاوها قیمت را به بالای ۵۷ دلار برسانند، رشد قیمت می‌تواند شتاب بیشتری گرفته و تا ۶۲ دلار و پس ۷۰ دلار برسد.

از سوی دیگر، اگر قیمت از ۵۷ دلار کاهش یابد و به زیر ۵۳ دلار سقوط کند، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر میانگین متحرک‌ها بکشند. در صورت از بین رفتن سطوح حمایتی، EGLD می‌تواند به منطقه ۴۷ تا ۴۵ دلار سقوط کند.

تغییر رونده EGLD در کوتاه مدت

پس از افزایش قیمت EGLD از ۴۷ دلار به ۵۷ دلار، این رمزارز در داخل یک الگوی کانال نزولی اصلاح قرار گرفته است. اگر خریداران قیمت را به بالای کانال رسانده و تثبیت کنند، این رمزارز می‌تواند مقاومت ۵۷ دلاری را دوباره به چالش بکشد. شکسته شدن این مقاومت می‌تواند نشانه‌ای برای از سر گیری روند صعودی باشد.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، این رمزارز مدت زمان بیشتری در داخل کانال نزولی اصلاح قرار خواهد گرفت. خرس‌ها برای کاهش قیمت تا ۵۰ دلار، باید قیمت را به زیر کانال برسانند.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله XRP ،UNI و EGLD به لینک زیر مراجعه کنید

معامله XRP ،UNI و EGLD

منبع: cointelegraph

ریپل یونی‌ سواپ ایگولد
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.