EGLD
Elrond EGOLD - ایگولد
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ایگولد چیست؟

شبکه الروند (Elrond) بستر ارز دیجیتال ایگولد (EGOLD)، یک شبکه بلاکچینی است که هدف اصلی آن بهبود مشکلات مقیاس‌پذیری بلاکچین‌ها و افزایش سرعت و امنیت تراکنش‌های رمزارز است. این شبکه موفق شده میزان ۱۰۰۰ برابر توان عملیاتی را برای تراکنش‌ها نشان دهد. بلاکچین الروند امکان ۱۰ هزار معامله در ثانیه را با تاخیر ۵ ثانیه‌ای در حال حاضر فراهم کرده است و الگوریتم اجماع آن از نوع اثبات سهام (PoS) است. در این شبکه امکان اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیر‌متمرکز (DApps) را نیز فراهم است. توکن بومی بلاکچین Elrond در بازار کریپتوکارنسی با نماد EGLD شناخته می‌شود. در ماه جولای سال ۲۰۱۹ رمزارز ELDG طی یک رویداد IEO که مخفف عبارت Initial exchange offering است، در صرافی بایننس عرضه شد. رویداد IEO نوعی سرمایه‌گذاری جمعی است و تا حدودی شبیه به عرضه اولیه سکه یا ICO‌ است. این توکن‌ در ابتدا در شبکه اتریوم و با استاندارد ERC20 ایجاد شد و نام آن ERD بود و سپس به شبکه الروند منتقل شد و نام آن به ایگولد تغییر کرد.

خرید ایگولد

امکان خریداری ارز دیجیتال الروند که آن را با نام EGOLD می‌شناسیم، در پنل بیتستان فراهم است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود و شارژ ریالی حساب‌تان اقدام به خرید ارز دیجیتال ایگولد کنید. برای تصمیم‌گیری بهتر و انجام معاملات پر سود و کم ضرر می‌توانید در بخش وبلاگ بیتستان مقالات تحلیلی و خبری ارز Elrond Egold و سایر رمزارزها را دنبال کنید. توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بیتستان آماده پاسخ‌دهی به تمامی پرسش‌های شما در رابطه با معاملات ارزهای دیجیتال و رمزارز شبکه الروند هستند.

فروش ایگولد

فروش ارز دیجیتال Egold در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان امکان‌پذیر است. کاربران ما می‌توانند در مدت زمانی کوتاه و به‌سادگی اقدام به فروش رمزارزهای خود یا مبادله آن‌ها با سایر رمزارزها کنند. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ ما و مطالعه مقالات تحلیلی و خبری پیرامون ارز ایگولد در شرایط مناسب و با بهترین قیمت ارزهای خود را مبادله کنید یا بفروشید. توجه داشته باشید که بیتستان یک تیم پشتیبانی آنلاین شبانه‌روزی دارد که شما می توانید از بخش چت آنلاین وب‌سایت با این تیم در ارتباط باشید و مشکلات و پرسش‌های خود را در رابطه با معاملات رمزارزها، با آن‌ها مطرح کنید.

اخبار و تحلیل‌های ایگولد

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های ایگولد