رشد شدید و ناگهانی قیمت Uniswap: دلیل این رشد چیست؟

رشد ۲۰ درصدی قیمت یونی سواپ- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های موجود در coinmarketcap، توکن Uniswap در 24 ساعت گذشته رشد 20 درصدی را ثبت کرده. جالب است بدانید که با رشد 20 درصدی قیمت یونی سواپ، حجم معاملات نیز رشد 30 درصدی را تجربه نمود.

رشد ۲۰ درصدی قیمت یونی سواپ

با توجه به گزارشات منتشرشده، قیمت توکن یونی‌سواپ (UNI) با یک جهش قابل توجه 20 درصدی، سطح مقاومت خود را شکسته و وارد محدوده قیمتی جدیدی شده است.

به گفته فعالان بازار، در صورت تداوم روند صعودی، قیمت UNI پتانسیل دستیابی به سطح 13 دلار را دارد. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 10.87 دلار معامله می‌شود. گفتنی است که با این رشد، حجم معاملات روزانه Uniswap نیز جهش 30 درصدی را ثبت و به 510 میلیون دلار رسید.

تحلیلگران معتقدند، موضع قاطع یونی‌سواپ در نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دلیل اصلی این افزایش قیمت است. صرافی یونی‌سواپ پس از دریافت اخطار ولز از SEC، متعهد شده است تا این نهاد را به چالش بکشد و پرونده آن‌ها را “ضعیف” ارزیابی کرده است.

از سوی دیگر، تحولات اخیر در اکوسیستم اتریوم نیز در این افزایش قیمت نقش داشته. داده‌های درون زنجیره‌ای حاکی از برداشت‌های کلان سرمایه از صرافی‌های ارز دیجیتال پس از اخبار مربوط به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم است.

خروج UNI از فاز تثبیت 35 روزه در این هفته، نشان دهنده پتانسیل ان برای رشد قیمت است. به گفته فعالان بازار، شاخص‌های فنی و داده‌های زنجیره‌ای هر دو از این چشم انداز صعودی پشتیبانی می‌کنند.

رشد ۲۰ درصدی قیمت یونی سواپ- بیتستان

در صورتی که روند صعودی پیرامون UNI ادامه یابد و قیمت آن بالاتر از 10.61 دلار باقی بماند، امکان دستیابی به سطوح قیمتی بالاتر تا 12.80 دلار وجود دارد.

منبع: coingape

یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.