رشد ۹ درصدی قیمت سولانا: این روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

رشد ۹ درصدی قیمت سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: سولانا یکی از محبوب‌ترین توکن‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است که با رشد ۹ درصدی در طول هفت روز، توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرد. با رشد ۹ درصدی قیمت سولانا تحلیلگران بیان نمودند که احتمالا روند پیش رو نیز صعودی خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ۹ درصدی قیمت سولانا

سولانا محبوبترین رمزارز موجود در بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۹ درصدی، آن هم تنها در یک هفته، توانست توجه سرمایه‌گذاران را جلب کند. به این نکته هم باید توجه داشت که این رشد با وجود نوسانات شدیدی که در بازار وجود دارد، رخ داده است.

قیمت این رمزارز با رشد ۲/۶۱ درصدی به ۲۱/۲۳ دلار رسید. فعالیت رشد سولانا در چند هفته گذشته نسبتاً ثابت بوده است. این ارز دیجیتال بعد از ثبت این رشد، بالای سطح ۲۰ دلار معامله می‌شود.

رشد ۹ درصدی قیمت سولانا

به گفته تحلیلگران و با توجه به نمودار این رمزارز، اگر روند فعلی ادامه داشته باشد، احتمالا قیمت تا ۲۴ دلار نیز رشد خواهد کرد.

سولانا یکی از آلت‌کوین‌هایی است که همواره در بین توکن‌های برتر بازار قرار داشته و دارد. همین مورد نیز می‌تواند بر احساسات سرمایه‌گذاران تاثیر زیادی بگذارد و تغییراتی بزرگی در بازار به وجود آورد.

منبع: u.today

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.