قیمت CREAM در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۰ درصد رشد کرده است!

جهش ۸۰ درصدی قیمت CREAM در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی پروتکل وام دهی غیرمتمرکز Cream Finance امروز بیش از ۸۲ درصد رشد کرد و به بالای سطح 21 دلار رسید. جهش ۸۰ درصدی قیمت CREAM در ۲۴ ساعت گذشته همراه با امضای قرار داد ۳ ساله Staking Cream Finance بوده است.

جهش ۸۰ درصدی قیمت CREAM در ۲۴ ساعت گذشته

توکن بومی پروتکل وام دهی غیرمتمرکز Cream Finance امروز بیش از ۸۲ درصد رشد کرد و به بالای سطح 21 دلار هم رسید. بعد از این رشد قیمت چشمگیر، سرمایه‌گذاران و نهنگ‌های بزرگ بازار نیز اقدام به خرید این رمزارز کردند. در نظر داشته باشید که CREAM در حال حاضر با قیمت 19.37 دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

این افزایش قیمت با امضای قرار داد ۳ ساله Staking Cream Finance همراه بوده. بر اساس گزارشات ارائه شده، پلتفرم Cream Finance  بیش از ۲۴۱,۴۱۵ توکن Ceram که ارزشی معادل ۴/۲۷ میلیون دلار داشتند را در ۱۰ ساعت گذشته به ۱۹ آدرس مختلف منتقل کرده است.

جالب است بدانید که هوانگ لیچنگ (معروف به برادر بزرگ ماچی) ۲۱۵,۲۳۶ توکن CREAM به ارزش ۳/۸ میلیون دلار را خریداری کرده است.

جهش ۸۰ درصدی قیمت CREAM در ۲۴ ساعت گذشته

به غیر از این خرید، ۱۳ آدرس دیگر نیز اقدام به خرید توکن CREAM کردند که ارزش خریدهای انجام شده نیز به ۹۹,۲۰۰ دلار می‌رسد.

جهش ۸۰ درصدی قیمت CREAM در ۲۴ ساعت گذشته

Cream Finance، بخشی از اکوسیستم مالی غیرمتمرکز در حال گسترش، به عنوان یک پروتکل منبع باز، بدون مجوز بلاک‌چین شناخته می‌شود. هدف این پلتفرم فراهم کردن دسترسی به خدمات مالی برای موسسات، افراد و سایر پروتکل‌ها است.

از آنجایی که Cream Finance به ایجاد موج در فضای ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود در واکنش به نوسانات قیمت‌ها و بحث‌های جاری پیرامون چهره‌های کلیدی مانند Huang Licheng، محتاطانه عمل کنند.

منبع: coincu

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.