قیمت یونی سوآپ به ۱۰ دلار می‌رسد؟

احتمال رسیدن قیمت یونی سوآپ به ۱۰ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ دی ۱۴۰۲

بیتستان: توکن UNI، ارز دیجیتال بومی پروتکل معاملاتی غیرمتمرکز Uniswap، با رشد 25 درصدی در یک هفته‌ی اخیر، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. به دنبال این رشد تحلیلگران بازار احتمال رسیدن قیمت یونی سوآپ به ۱۰ دلار را مطرح کردند.

احتمال رسیدن قیمت یونی سوآپ به ۱۰ دلار

توکن UNI رمزارز بومی پلتفرم Uniswap، در یک هفته گذشته، بیش از ۲۵ درصد رشد کرده و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی ۷/۶۳ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن نیز به 4.6 میلیارد دلار می‌رسد.

علی مارتینز یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی جالبی را برای قیمت این توکن مطرح نموده. به گفته این تحلیلگر، توکن UNI در مسیر رسیدن به سطح ۱۰ دلار و حتی بالاتر، مقاومت سختی پیش روی خود ندارد!

احتمال رسیدن قیمت یونی سوآپ به ۱۰ دلار

از دیدگاه فنی، یونی‌سوآپ (UNI) در محدوده ۴.۳۶۴ دلار (به عنوان سطح حمایتی) و ۸.۴۴۵ دلار (به عنوان مقاومت اصلی) حرکت می‌کند. میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه (SMA) نیز در سطح ۶.۷ دلار قرار دارد و روند فعلی نشان می‌دهد یک روند صعودی آغاز شده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) توکن نیز در ۷۴,۴۶۵ قرار گرفته و سناریوی خرید بیش از حد را نشان می‌دهد.

احتمال رسیدن قیمت یونی سوآپ به ۱۰ دلار

با نگاهی به آینده، عبور موفقیت آمیز از مقاومت ۸,۴۴۵ دلار می‌تواند Uniswap (UNI) را به سمت هدف مهم بعدی خود یعنی ۱۱,۲۸۳ دلار سوق دهد. این سناریوی خوشبینانه بر اساس احساسات مثبت پایدار و پیشرفت‌های تکنولوژیکی ناشی از مشارکت‌های اخیر مطرح شده است.

هرگونه تغییر نامطلوب در بازار ممکن است UNI را به سطح پشتیبانی ۴,۳۶۴ دلاری بازگرداند. رسیدن به زیر این سطح می‌تواند منجر به افت قیمت بیشتر شود.

ماه گذشته، Uniswap Labs اپلیکیشن جدید کیف پول موبایل اندروید خود را نیز معرفی کرد که به کاربران امکان مبادله و افزایش دسترسی به حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) را می‌دهد.

راه‌اندازی اخیر اپلیکیشن اندرویدی به دنبال یک نسخه آزمایشی بسته در ماه اکتبر و یک نسخه iOS که در آوریل معرفی شد، نشان‌دهنده تعهد Uniswap برای گسترش پایگاه کاربران خود است.

منبع: coingape

یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.