قیمت توکن FTX بیش از ۵۵ درصد رشد کرد!

رشد ۵۵ درصدی قیمت توکن FTX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: صرافی FTX یکی از صرافی‌های متمرکز بازار ارزهای دیجیتال است. توکن بومی این صرافی که با نام FTT شناخته می‌شود، بیش از ۵۵ درصد رشد کرده و توانسته توجه سرمایه‌گذاران بازار را به خود جلب کند. در نظر داشته باشید که رشد ۵۵ درصدی قیمت توکن FTX تنها در ۴۸ ساعت گذشته رخ داده است.

رشد ۵۵ درصدی قیمت توکن FTX

با توجه به داده‌های منتشر شده، توکن صرافی FTX که با نماد FTT شناخته می‌شود، در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵۵ درصد رشد کرده. جالب است بدانید بسیاری از فعالان و سرمایه‌گذاران بازار این رشد را به چالش‌های موجود در صرافی بایننس و احتمال راه‌اندازی FTX 0.2 ربط می‌دهند.

این توکن موفق شد امروز نیز با رشد ۲۱ درصدی، خود را به محدوده‌ی ۴/۴۵ دلار برساند.

رشد ۵۵ درصدی قیمت توکن FTX

شایان ذکر است که از ابتدای ماه تاکنون ارزش بازار این توکن ۳۳۷ درصد افزایش یافته که این افزایش ناشی از جمع‌آوری توکن توسط نهنگ‌های بازار بوده است. بر اساس داده‌ها، ده کیف پول برتر بازار تنها در ۱۹ روز اقدام به جمع‌آوری ۱۲/۸ میلیون دلار توکن کرده‌اند.

در اوایل ماه، توکن FTT با رسیدن به بالاترین سطح سالانه، نشان داد که پتانسیل زیادی برای رشد دارد. هنگامی که FTT از سطح مقاومت کلیدی ۴/۴۰۸ دلار عبور کند، احتمال رشد قیمت و تغییر سطح مقاومت نیز وجود دارد. در صورت عبور از سطح مقاومت ۴/۹ دلار، قیمت به شدت رشد خواهد کرد.

منبع: coin-turk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.