جهش ۹۲ درصدی حجم معاملات توکن AVAX: روند صعودی آوالانچ شروع شد؟

جهش ۹۲ درصدی حجم معاملات توکن AVAX: روند صعودی آوالانچ شروع شد؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: توکن آوالانچ توانسته در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد رشد کند و خود را به سطح ۳۸.۸۲ دلار قرار برساند. از طرفی حجم معاملات توکن نیز ۹۲ درصدی افزایش یافته و AVAX موفق شده در رتبه‌بندی کوین مارکت کپ از نظر ارزش بازار، یک پله صعود کرده و رتبه نهم را که برای توکن Dogecoin بوده، ازآنِ خود نماید. اگر جهش ۹۲ درصدی حجم معاملات توکن AVAX ادامه یابد، احتمال رشد توکن در آینده افزایش خواهد یافت.

جهش ۹۲ درصدی حجم معاملات توکن AVAX

قیمت توکن AVAX در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و در سطح ۳۸.۸۲ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات این توکن نیز ۹۲ درصد رشد کرده که در پی آن، ارزش بازار به ۱۴.۴۳ میلیارد دلار رسیده است.

دوج‌کوین از نظر ارزش بازار، در رتبه‌بندی کوین‌مارکت کپ، در رتبه نهم قرار داشت که به دنبال رشد حجم معاملات، آوالانچ موفق شد جایگاه دوج‌کوین را مال خود کند.

اگر به روند یک سال گذشته توکن AVAX نگاهی بیندازیم، در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۳ روند صعودی شدت بیشتری گرفته و همچنان ادامه دارد. در حال حاضر، گاوها تلاش دارند تا قیمت آوالانچ را بالای سطح ۳۹ دلار حفظ کنند. در این حالت، قیمت می‌تواند تا ۴۳.۸۵ دلار نیز رشد کند.

اما اگر گاوها شکست بخورند، این روند تمام شده و می‌تواند موجبات را برای سقوط تا سطح ۳۳.۸۵ دلار فراهم آورد. در زمان نگارش این خبر شاخص قدرت نسبی (RSI) توکن AVAX به سطح ۵۴.۴۲ رسیده که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.

منبع: coin-turk

آوالانچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.