فشار فروش توکن GMX به شدت افزایش یافت!

افزایش شدید فشار فروش توکن GMX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: فشار فروش توکن GMX، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز GMX، به شدت افزایش یافته است. دلیل افزایش شدید فشار فروش توکن GMX، به فعالیت نهنگ‌ها باز می‌گردد، چرا که 4 نهنگ بزرگ، بیش از 62 هزار توکن GMX را به صرافی‌های مختلف انتقال داده و فروخته‌اند.

افزایش شدید فشار فروش توکن GMX

فشار فروش GMX، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز GMX، به شدت افزایش یافته. با توجه به داده‌های موجود، این توکن در آخرین روز معاملاتی خود 7 درصد افت کرد و ضرر و زیان ماهانه آن به 24 درصد رسید. این توکن در حال حاضر با قیمت 46/53 دلار معامله می‌شود.

علیرغم این افت قیمت، داده‌های DeFiLiama پایدار است؛ چرا که ارزش کل قفل شده توکن هنوز در محدوده 534 میلیون دلار باقی مانده. دلیل این افزایش فشار فروش به فعالیت نهنگ‌ها مربوط می‌شود.

طبق داده‌های Lookonchain، چهار نهنگ بزرگ، 62,274 GMX به ارزش 3 میلیون دلار فروخته‌اند. این اقدام نهنگ‌ها می‌تواند موجی از دو به شکی سرمایه‌گذاران برای فروش و یا نگهداری توکن GMX را ایجاد کند؛ چرا که فعالان بازار ارزهای دیجیتال، فعالیت نهنگ‌ها را دنبال می‌کنند.

معمولا هنگامی که نهنگ‌ها اقدام به فروش توکنی می‌کنند، ترس سراسر جامعه را فرا می‌گیرد، در نتیجه همین فشار فروش افزایش می‌یابد. به گفته‌ی فعالان بازار، بهتر است سرمایه‌گذاران با احتیاط بیشتری عمل کنند.

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.