دوج کوین به عنوان محبوب‌ترین و اتریوم منفورترین ارز دیجیتال در توییتر معرفی شد

دوج کوین، محبوب ترین و اتریوم منفورترین ارز دیجیتال در توییتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: TRG Datacenters تجزیه و تحلیلی را روی توییت‌های منتشر شده انجام داده که نشان می‌دهد دوج کوین، محبوب ترین و اتریوم منفورترین ارز دیجیتال در توییتر است. این پلتفرم توییت‌های یک سال اخیر (ژانویه ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۲) مربوط به ۵ ارز دیجیتال بیت‌کوین (BTC)، کاردانو (ADA)، دوج‌کوین (DOGE)، اتریوم (ETH) و لایت‌کوین (LTC) را بررسی کرده و به این نتیجه دست یافته است.

دوج کوین، محبوب ترین و اتریوم منفورترین ارز دیجیتال در توییتر

TRG Datacenters توییت‌های منتشر شده در مورد پنج ارز دیجیتال برتر بازار ارزهای دیجیتال یعنی بیت‌کوین (BTC)، کاردانو (ADA)، دوج‌کوین (DOGE)، اتریوم (ETH) و لایت‌کوین (LTC) را بررسی کرده و طبق اطلاعات به دست آمده، اتریم در بین ۵ رمزارز، منفورترین و دوج‌کوین محبوب‌ترین ارز بوده است.

TRG Datacenters توییت‌های منتشر شده در یک سال اخیر ( ژانویه ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۲) را مورد بررسی قرار داده است. در این بررسی، ۲۹ درصد از توییت‌هایی که در مورد اتریوم منتشر شده، منفی بوده‌اند و کاربران به انتقاد از این ارز دیجیتال پرداخته‌اند. در این توییت‌ها، انتقادات وارد شده به اتریوم، مربوط به سرعت تراکنش‌ها و همچنین هزینه گس هستند.

پس از اتریوم، بیت‌کوین قرار دارد و ۲۷ درصد از توییت‌هایی که در مورد بیت‌کوین منتشر شده‌اند؛ احساسات منفی داشتند. کاردانو با ۱۶ درصد توییت منفی نیز در جایگاه سوم قرار دارد. لایت‌کوین نیز با در اختیار داشتن ۸ درصد از توییت‌های منفی در رتبه چهارم جای گرفته است.

دوج کوین نیز به عنوان محبوب‌ترین توکن در بین این ۵ ارز دیجیتال معرفی شده است، چرا که تنها ۶ درصد از تمام توییت‌های منتشر شده در مورد این توکن حاوی احساسات منفی بودند. زمانی که کمپانی تسلا و مدیرعامل آن، ایلان ماسک اقدام به پذیرش دوج‌کوین کردند، توییت‌های مثبت در این رمزارز به اوج خود رسیده بود.

منبع: cointelegraph

دوج کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.