فایل کوین به بالای سطح ۴/۵ دلار رسید!

صعود فایل کوین به بالای سطح ۴/۵ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: فایل کوین در 24 ساعت گذشته توانست ۶/۳۶ درصدی رشد کند و به بالای سطح ۴/۵ دلار برسد. با صعود فایل کوین به بالای سطح ۴/۵ دلار، روند صعودی این رمزارز نیز شتاب گرفت؛ اما آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

صعود فایل کوین به بالای سطح ۴/۵ دلار

فایل‌کوین، یک توکن محبوب در بین سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال، با ثبت رشد ۶/۳۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، توانست به بالای سطح 4/5 دلار برسد و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

در حال حاضر، این ارز دیجیتال در محدوده ۴/۵۴ دلار معامله می‌شود. در نظر داشته باشید که FIL در هفته گذشته با قیمت ۲/۱۲ دلار معامله می‌شد. در بازه زمانی یک ماهه، این توکن ۱۸/۳۲ درصد رشد کرده است.

نمودار این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که قیمت از ۴/۲۷ دلار به ۴/۵۶ دلار (بالاترین سطح روزانه خود) رسیده. با عبور FIL از سطح مقاومت ۴/۴۰ دلار، رالی این توکن نیز شدت گرفته است.

با رسیدن قیمت فایل کوین به بالاترین سطح روزانه خود، محدوده ۴/۵۵ تا ۴/۶۰ دلار سطح مقاومت کوتاه مدت این ارز دیجیتال تعیین شده. اگر FIL بتواند به بالای این سطح برسد، احتمالا تا ۵ دلار نیز رشد کند.

به گفته تحلیلگران بازار، FIL اکنون موقعیت خوبی برای آغاز روند صعودی دارد؛ اما سرمایه‌گذاران بازار باید محتاطانه عمل کنند؛ چرا که امکان دارد نوسانات زیادی هم داشته باشد.

منبع: btcpeers

فایل کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.