با وجود افت بازار کریپتو، حجم معاملات OpenSea باز هم رکورد زد

با وجود افت بازار کریپتو، حجم معاملات OpenSea باز هم رکورد زد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

OpenSea که یکی از بزرگ‌ترین بازارها برای معامله NFT در صنعت ارزهای رمزنگاری شده است، به تازگی توانسته با وجود افت شدید بازار کریپتوکارنسی، به یک رکورد جدید دست پیدا کند. پیش‌بینی شده که با ادامه یافتن روند صعودی اوپن‌سی، حجم معاملات صورت گرفته تا پایان ماه جاری در این پلتفرم به بیش از ۶ میلیارد دلار خواهد رسید. در ادامه جزئیات بیشتری از رکوردشکنی حجم معاملات اوپن‌سی در اختیارتان قرار خواهیم داد. با بیتستان همراه باشید.

رکوردشکنی حجم معاملات اوپن‌سی

OpenSea، بازار پیشرو NFT جهان در آستانه شکستن رکورد فروش ماهانه خود با افزایش حجم معاملات روزانه است. حجم معاملات ۲/۱ میلیارد دلاری توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) صورت گرفته در OpenSea تا ۱۰ ژانویه، بیشتر از ۵۰ درصد کل حجم معاملات انجام شده در آگوست ۲۰۲۱ را شامل می‌شود.

در صورتی که روند فعلی ادامه یابد، حجم معاملات در ژانویه به بالای ۶ میلیارد دلار خواهد رسید.

حجم معاملات کنونی در OpenSea، تحت تأثیر مجموعه جدید PhantaBear است که در هفت روز گذشته ۱۷,۱۲۴/۷۹ ETH (53 میلیون دلار) فروش داشته است. Bored Ape Yacht Club با ۱۶,۶۵۷/۷۸ (۵۱/۵ میلیون دلار) در جایگاه دوم قرار دارد.

رکوردشکنی حجم معاملات اوپن‌سی

داده‌های جمع‌آوری شده از CryptoSlam نشان می‌دهد که مجموعه Doodles با فروش نزدیک به ۵۶ میلیون دلار در هفت روز گذشته، از نظر حجم معاملات در OpenSea، رتبه سوم را دارد.

دلایل رشد اوپن سی:

یکی از مهم‌ترین عوامل کلیدی که موجب شده تا اوپن‌سی به سرعت بتواند رشد داشته باشد، تعداد کاربران فعال عنوان شده است. این پلتفرم ۲۶۰,۳۶۹ نفر کاربر فعال دارد که به سرعت در حال افزایش هستند.

OpenSea نشان داده است که هنوز خلاء زیادی برای پر کردن بازارهای NFT وجود دارد، زیرا حجم معاملات در ۳۰ روز گذشته از ۴ میلیارد دلار (در سطح جهانی) فراتر رفته است.

بازارهای NFT از ابتدای سال جدید علاقه‌مندان بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. طبق داده‌های منتشر شده از سمت NFT NonFungible، بین ۷ و ۸ ژانویه، فروش از ۱۳,۱۸۹ به ۳۶,۰۴۱ NFT رسیده است. فروش روزانه در ۱۰ ژانویه به بالاترین میزان ماهانه خود یعنی ۲۹,۹۲۱ NFT رسیده بود.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.