قیمت بیت کوین به دنبال اقدامات فدرال آمریکا در مورد بانک سیلیکون ولی به بالای ۲۲ هزار دلار رسید

جهش قیمت بیت کوین به دنبال اقدامات فدرال آمریکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: قیمت بزرگترین رمزارز بازار از سطح ۲۱,۵۰۰ دلاری عبور کرد. ارزش بیت‌کوین پس از انتشار گزارش فدرال رزرو در مورد برنامه‌های این سازمان برای محافظت از تمام سپرده‌گذاران بانک سیلیکون ولی افزایش یافت. جهش قیمت بیت کوین به دنبال اقدامات فدرال آمریکا نشانه‌ی خوبی برای کل بازار ارزهای دیجیتال است.

جهش قیمت بیت کوین به دنبال اقدامات فدرال آمریکا

واشنگتن پست گزارشی مبنی بر اینکه مقامات فدرال ایالات متحده در حال بررسی برنامه‌های جدید خود برای محافظت از سپرده‌های بیمه نشده بانک سیلیکون ولی هستند، منتشر کرد. پس از انتشار این گزارش قیمت بیت‌کوین تا ۲۲ هزار دلار افزایش یافت.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که هفته گذشته بانک سیلیکون ولی با ۴۲ میلیارد دلار قرض، ورشکستگی خود را اعلام نمود.

تقریباً ۸۵ درصد از سپرده‌گذاران SVB در حساب‌هایی که تحت بیمه FDIC نبودند، پول داشتند و به این معنی است که بدون اقدام فدرال یا خرید مستقیم بانک، این وجوه برگشت پذیر نیستند.

این روزنامه به نقل از سه نفر که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد که به دنبال جلوگیری از به هم خوردن سیستم مالی موجود، مقامات وزارت خزانه داری، فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال برای حفاظت از تمام سپرده‌های بیمه نشده برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌اند.

در صورتی که در مزایده جاری، بانک نتواند خریدار قابل قبولی پیدا کند، اقدام دولت یک موقعیت بازگشتی برای سرمایه‌های بیمه نشده خواهد بود.

بدون نجات یا خرید، شرکت‌هایی که در SVB سرمایه‌گذاری کرده‌اند و یا به آن وابسته‌اند ممکن است در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود دچار مشکل شوند.

منبع: coindesk

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.