سقوط 30 درصدی قیمت توکن BOB در پی اقدام ایلان ماسک

سقوط 30 درصدی قیمت توکن BOB در پی اقدام ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، اخیرا یک حساب کاربری توییتر را که به توکن باب (BOB) مرتبط بود، به حالت تعلیق درآورد. در این بین، قیمت میم‌کوین باب نیز بیش از 30 درصد افت کرد. سقوط 30 درصدی قیمت توکن BOB در پی اقدام ایلان ماسک موجب شد تا سرمایه‌گذاران و کاربران بازار این رمزارز نگران از دست رفتن ارزش دارایی‌شان شوند.

سقوط 30 درصدی قیمت توکن BOB در پی اقدام ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، اخیرا یک حساب کاربری توییتر را که به توکن باب (BOB) مرتبط بود، به حالت تعلیق درآورد. در پی این اقدام قیمت توکن BOB بیش از 30 درصد افت کرد.

BOB یک میم‌کوین با استاندارد ERC-20 است که به یک ربات پاسخ در توییتر به نام باب قدرت می‌دهد. این ربات برای توضیح توییت‌ها به زبان ساده طراحی شده و هنگامی که در بخش نظرات هر توییت در @explainthisbob برچسب گذاری شود، فعال می‌شود.

باب به دلیل پاسخ‌های هوشمندانه‌اش، در میان کاربران توییتر مورد توجه قرار گرفته که همین امر موجب شده تا علاقه کاربران به این توکن افزایش قابل توجهی داشته باشد. با این حال،BOB نیز مانند بسیاری از میم‌کوین‌‌‌‌های بازار متهم شده که کلاهبرداری است و هیچ پشتوانه‌ای ندارد.

ماسک که به دلیل حضور فعال و اغلب بحث برانگیز خود در توییتر شناخته می‌شود، قبلا نیز با حساب @ExplainThisBob که متهم به تبلیغ ارزهای رمزنگاری شده تقلبی بود، درگیری داشت.

سقوط 30 درصدی قیمت توکن BOB در پی اقدام ایلان ماسک

جالب است بدانید که قبل از تعلیق حساب کاربری متصل به BOB، ایلان ماسک با انتشار توییتی مشروعیت این حساب کاربری را زیر سوال برده بود. به گفته او، این اکانت، یک حساب کاربری کلاهبرداری است. با وجود این اظهارات ایلان ماسک، بسیاری از فعالان بازار از این توکن و حساب کاربری آن حمایت می‌کنند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.