قیمت بیت کوین می‌تواند به ۵۰۰ هزار و یا صفر دلار برسد!

قیمت بیتکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹

عرضه محدود و افزایش تقاضای این رمزارز محبوب، می‌تواند آن را به طلای دیجیتال تبدیل کند!

مایک مک گلون (Mike McGlone)، تحلیل‌گر یک روزنامه کریپتویی در ماه سپتامبر جاری(شهریور)، اظهار داشت که قیمت بیتکوین ممکن است به مرز ۵۰۰,۰۰۰ دلار برسد یا به شدت سقوط کند.

 

 

 وی همچنین با اشاره به میزان عرضه محدود و تقاضای بالای این رمزارز، خاطر نشان کرد که از نظر او، بیت‌کوین به طلای دیجیتال تبدیل خواهد شد و به بازار گاوی سال ۲۰۱۷ اشاره کرد:

بازار کریپتوکارنسی‌ها ما را به یاد افراط و تفریط‌ های سال ۲۰۱۷ می‌اندازد، اما به دلیل گسترش صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و امور مالی غیر متمرکز (DeFi)، دنیای ارزهای دیجیتال رو به تحکیم است. عرضه محدود، در مقابل افزایش تقاضا، مهم‌ترین ویژگی بیت کوین است که می‌تواند آن را به مارکت کپ بازار طلا تبدیل کند. برخی برآوردها نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین ممکن است تا ۵۰۰ هزار برسد یا سقوط کند.

 

احتمالا مک گلون با فرض این‌که ارزش بازار بیت کوین در نهایت به طلا خواهد رسید (۹ تریلیون دلار)، این تخمین را زده و چنین ادعایی کرده است. اگر محاسبه‌ای سرانگشتی کنیم خواهیم دید که، با تقسیم این حجم بازار بر تعداد کل بیت کوین‌ها، یعنی ۲۱ میلیون، به ارزش ۴۲۸,۵۷۱ دلار (یعنی حدود ۵۰۰ هزار دلار) خواهیم رسید. 

اخیرا آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano)، هم‌‌بنیان‌گذار شرکت Morgan Creek Digital، نیز نظر مشابهی راجع به بیت کوین داده است.

پیش از این پامپلیانو، در ۵ آگوست (۱۵ مرداد)، اظهار داشت که در صورتِ برابر شدن ارزش بازار بیتکوین با طلا و رسیدن به ۸ هزار میلیارد دلار، قیمت بیت کوین ۴۰۰,۰۰۰ دلار خواهد شد.

 

خرید بیت کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.