چقدر احتمال دارد بیت کوین تا پایان امسال به مرز ۱۰۰ هزار دلار برسد؟

احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

بیت کوین در حال حاضر بیشترین عملکرد را در بین رمز ارزها دارد و به همین خاطر پیش بینی آینده این رمز ارز برای کسانی که در آن سرمایه گذاری کرده‌اند یک امر ضروری است. با کاهش شدید ارزش بازار ارزهای دیجیتال این ارز نیز همانند رقبایش دچار افت قیمت شده است. اما برخی از تحلیلی گران از احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار، خبر می‌دهند.

مایک مک گلون (Mike McGlone)، کارشناس بلومبرگ، می‌گوید: ممکن است بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به مرز ۱۰۰،۰۰۰ دلار برسد زیرا سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین مانند طلا است. او دلیلی ارائه می‌دهد که، احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار بسیار زیاد است.

یک سوم مالکان رمزارزها، تبلیغ “اتریوم مکس” توسط کیم کارداشیان را دیدند

در ادامه بخوانید

مک گلون در مصاحبه اخیر خود با Stansberry Research اذعان کرد که یک چیز را در مورد رمزنگاری و طلا دست کم گرفته است. او گفت: من اینکه چه مقدار وجه نقد که با پشتوانه طلا چاپ می‌شوند و در حال تبدیل شدن به بیت کوین و اتریوم هستند را دست کم گرفته‌ام.

گفته کارشناس بلومبرگ، بدان معناست که دو ارز رمزنگاری شده، ارزش طلا را تصاحب می‌کنند. روش بیت کوین برای تصاحب ارزش طلا خاص است، چرا که بیت کوین دارای محدودیت ۲۱ میلیون سکه است درحالی که طلا عرضه نامحدود دارد. او همچنین می‌گوید:

مقامات قصد دارند عرضه ارز فیات را نامحدود نگه دارند، بنابراین احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار بسیار زیاد است.

مایک مک گلون معتقد است که دولت ایالات متحده قصد دارد حداکثر تلاش خود را برای حفظ ذخایر نامحدود ارز فیات با کاهش و ارائه انواع دیگر محرک‌های مالی به مشاغل و افراد عادی انجام دهد.

استراتژیست کالای بلومبرگ در توییتر خود نوشت:

در این مبارزه که بیت کوین با عرضه محدود و ارزهای فیات با عرضه نامحدود با یک دیگر در رقابت هستند،  احتمالا بیت کوین پیروز می‌شود و به مرز ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

وی افزود:

بسیاری از سرمایه گذاران یا وجوه خود را از طلا به بیت کوین یا اتریوم تبدیل کرده‌اند یا  بیت کوین و اتریوم را در یک سبد طلا قرار داده‌اند.

مک گلون اظهار داشت که طلا در سال۲۰۲۱، ۷ درصد کاهش یافته است، این درحالی است که بیت کوین تقریبا ۷۰ درصد و اتریوم نزدیک به 400 درصد افزایش یافته است. بنابراین، ممکن است ارز دیجیتال شاخص تا پایان امسال، با وجود اصلاح گسترده‌ای که در حال حاضر با آن مواجه است، همچنان به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد.

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.

سختی استخراج بیت کوین ۳٫۱۶ درصد افزایش یافت

دشواری تایید تراکنش‌های بیت کوین افزایش دیگری داشته است. این افزایش تقریبا ۳٫۱۶ درصد گزارش شده است. این پنجمین افزایش متوالی امسال است. به طور کلی، هش بیت کوین، پس از ممنوعیت استخراج رمزنگاری که دولت چین در ماه مه بر ماینرها اعمال کرد، در حال بازیابی است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.