یک سوم مالکان رمزارزها، تبلیغ “اتریوم مکس” توسط کیم کارداشیان را دیدند

تبلیغ "اتریوم مکس" توسط کیم کارداشیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

کمپین تبلیغاتی کیم کارداشیان (Kim Kardashian)، که مرتبط با رمزارز ERC-20 با نام اتریوم مکس (Ethereum Max) بود، بزرگترین کمپین تبلیغاتی مرتبط با رمزارزها شناخته شده است. کیم خود در ویدئو تبلیغاتی اتریوم مکس (Ethereum Max) نیز بازی کرده بود. با توجه به گزارشات رسیده، تبلیغ اتریوم مکس توسط کیم کارداشیان را حدودا یک سوم مالکان رمزارزها دیده‌اند. با بیتستان همراه باشید تا با جزئیات بیشتری از این خبر به دست آورید.

طبق نظرسنجی اخیر مجله Morning Consult، تقریبا یک سوم مالکان رمزارزهای دنیا، تبلیغات کیم کارداشیان، اینفلوئنسر مشهور و به نام اینستاگرام را که در مورد رمز ارز ERC-20 با نام اتریوم مکس (Ethereum Max) بوده را، دیده‌اند.

کیم کارداشیان و انتقادات چارلز راندال از وی

کیم کارداشیان (Kim Kardashian)، میلیاردر مشهور، در فضای مجازی با صدها میلیون دنبال کننده پستی در اواسط ماه ژوئن به اشتراک گذاشت که مضمون آن داستانی در مورد یک رمزارز بود. کیم کارداشیان (Kim Kardashian) در تبلیغ خود ادعا کرده، این توکن را از طریق”دوست” خود شناخته است.

در اوایل ماه جاری، چارلز راندال (Charles Randell)، رئیس اداره رفتارهای مالی (Financial Conduct Authority)، کیم کارداشیان را به دلیل سوءاستفاده وی از مخاطبان و دنبال کنندگانش به منظور انجام تبلیغات، مورد انتقاد قرار داد و او را برای استفاده ابزاری از مخاطبانش جهت تبلیغ “توکن‌های دیجیتال” متهم کرد.

تبلیغات گسترده اتریوم مکس توسط سلبریتی های دیگر

باید دانست که کیم کارداشیان تنها سلبریتی نیست که در کمپین تبلیغاتی اتریوم مکس (Ethereum Max)، شرکت کرده است. ستاره NBA، پال پیرس (Paul Pierce) و بوکسور افسانه ای، فلوید می‌ودر (Floyd Mayweather) نیز از توکن جنجالی ERC-20 با نام اتریوم مکس حمایت کرده‌اند.

مجله Morning Consult، با بررسی‌های فراوان دریافت، نیمی از دارندگان رمزارزها، هنگام خرید ارزهای خود و یا انتخاب نوع سرمایه‌گذاری‌های خود، به توصیه افراد مشهور توجه می‌کنند.

چارلز راندال (Charles Randell)، رئیس اداره رفتارهای مالی (Financial Conduct Authority)، مدعی شد که اشخاص مشهور رسانه‌های اجتماعی، اغلب از کلاهبرداران به منظور تبلیغ توکن‌هایشان دستمزد می‌گیرند.

اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی، به طور معمول به کلاهبرداران در عمل پامپ اند دامپ (pump and dump)، کمک می‌کنند و حتی برخی از این اینفلوئنسرها سکه‌ها و یا توکن‌هایی تبلیغ می‌کنند که وجود خارجی ندارند.

منبع خبر: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.