تعداد بالای هولدرهای طولانی مدت، قیمت بیت‌ کوین را به ۱۰۰ هزار دلار می‌رساند!

هولدر بیتکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

به جای تعیین ارزش انحصاری بیت کوین باید به ارزش احتمالی آن در آینده بپردازیم، زیرا تعیین ارزش بیت کوین (BTC)، پیچیده‌تر از آن است که صرفاً به قیمت فعلی بازار آن نگاه کنید.

 

مایکل گلدشتاین (Michael Goldstein)، معروف به Bitstein ، در توئیتی در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) اظهار داشت:

در حال حاضر بیشتر بیت کوین‌ها حداقل ۱۰۰,۰۰۰ دلار ارزش دارند، اما احتمالاً ارزش آن‌ها چیزی حدود ۱۰ میلیون دلار است.

 

در حالی‌که در زمان انتشار این اخبار، بیت کوین حدودا ۱۲,۰۰۰ دلار قیمت دارد، اما بسیاری از صاحب‌نظران در حوزه کریپتوکارنسی، ارزش این رمزارز را بالاتر از این می‌دانند. اگر کسی بیتکوین ۱۰,۰۰۰ دلاری بخرد اما تصمیم به فروش آن نداشته باشد یا به عبارتی آن را تا رسیدن قیمت به ۱۰۰,۰۰۰ دلار را هولد کند، این موضوع نشان می‌دهد که وی باور دارد ارزش واقعی این رمزارز بیش از این‌ها‌ است. سوالی که این‌جا پیش می‌آید این است که در حال حاضر چند بیت کوین با ارزش ۱۰۰,۰۰۰ دلار وجود دارد؟

از سال ۲۰۱۸ تا آغاز سال جاری میلادی، ۶۴ درصد از موجودی در گردش بیت کوین، در شبکه جابه‌جا نشده‌اند و در کیف پول‌های ثابت نگه‌داری شدند.  این موضوع نشان می‌دهد که ظاهرا اکثر بیت کوین‌ها از قیمت فعلی بازار ارزش بیش‌تری دارند.

به گفته گلدشتاین، موجودی کیف پول بزرگ‌ترین هولدرهای بیتکوین، دارای ارزشی بین ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱۰ میلیون دلار است.

جالب است که این اعداد مطابق با پیشگویی قیمتی است که در طی سال‌های، قبل توسط متخصصان این حوزه ارائه شده است.

یکی از حامیان بیت کوین به نام  مکس کایزر (Max Keiser)، در ۵ مارس ۲۰۲۰ (۱۵ اسفند ۱۳۹۸) پیش‌بینی کرد که با توجه به پیامدهای بیماری کرونا،  قیمت این رمزارز در سال جاری میلادی به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

افراد دیگری در این حوزه نیز بیت کوین بالای ۱۰۰,۰۰۰ دلار را پیش‌بینی کرده‌اند، که از بین آن‌ها می‌توان به آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano) هم‌بنیان‌گذار شرکت Morgan Creek Digital و آدام بک (Adam Back)  مدیرعامل شرکت بلاک استریم و ارائه دهنده سهام نوع B و  stock-to-flow برای بیتکوین، اشاره کرد.

بیتکوین در ایران

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.