با ظهور الگوی دو دره، بیت کوین می‌تواند به بالای ۱۰,۵۰۰ دلار برگردد

قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹

بیت کوین اخیرا قیمت ۹,۹۰۰ دلار را تاچ کرد و به نظر می‌رسد در نزدیکی این ناحیه بتواند یک الگوی دو دره تشکیل بدهد؛ اگر این اتفاق رخ دهد و این رمزارز بتواند سطح مقاومت ۱۰,۰۰۰ دلار را رد کند ، قیمت آن دوباره در یک روند صعودی قرار گرفته و می‌تواند  ۱۰,۵۰۰ دلار را رد کند.


دیروز قیمت بیت کوین دوباره در یک روند نزولی قرار گرفت و به زیر ۱۰,۲۰۰ دلار هم رسید و در نزدیکی سطح ۹,۸۸۰ دلار یک پشتیبانی قوی تشکیل داد و قیمت آن شروع به افزایش کرد. به نظر می‌رسد که نزدیک سطح ۹,۸۸۰ دلار یک الگوی دو دره تشکیل شده باشد.

پس از آنکه این کریپتو توانست ۱۰,۰۰۰ و ۹,۹۰۰ دلار را ری‌تست کند، قیمت آن بالای ۱۰,۲۰۰ برگشت و در اکنون بالای ۱۰,۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (simple moving average) معامله می‌شود. در حال حاضر قیمت بیت کوین در حال اصلاح و در نزدیکی سطح ۱۰,۳۲۰ دلار است و سطح حمایت اولیه نیز ۱۰,۲۸۰ دلار، یعنی سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصدی است. 

در صورتی که روند طبق انتظارات پیش برود و الگوی دو دره به خوبی عمل کند، این رمزارز در یک روند صعودی قرار گرفته و با دو سطح مقاومت قوی ۱۰,۴۰۰ و ۱۰,۵۰۰ دلار روبه‌رو خواهد بود؛ در این صورت امکان افزایش تا ۱۰,۵۰۰ و ۱۰,۵۵۰ دلار در کوتاه مدت وجود دارد. 

قیمت بیت کوین

با این حال اگر گاوها نتوانند قدرت را به دست گیرند و بیت کوین به زیر سطح حمایت ۱۰,۱۵۰ دلار برسد، ممکن است تا سطوح حمایت ۱۰,۱۰۰ و ۹,۸۸۰ دلار هم پیش رود؛ بسته شدن قیمت نزدیک ۹,۸۸۰ دلار نیز احتمالا الگوی دو دره را بی اثر خواهد کرد و ممکن است این رمزارز را تا قیمت ۹,۶۰۰ دلار و حتی بیشتر از آن پیش ببرد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.