بیت کوین در حال رسیدن به رکورد قیمتی ۲۰,۰۰۰ دلاری‌اش!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آذر ۱۳۹۹

در روز جمعه بیت کوین توانست به بالای سطح قیمتی ۱۸,۷۵۰ دلار برسد و فقط حدود ۱,۲۰۰ دلار با بالاترین قیمت تاریخی خود در سال ۲۰۱۷، یعنی ۲۰,۰۰۰ دلار فاصله داشت. این اتفاق باعث شد چشم بسیاری از علاقه‌مندان دنیای رمزارزها به بیت کوین دوخته شود و برای همه این سوال پیش بیاید که روند قیمتی بعدی این رمزارز چگونه خواهد بود؟

بیت کوین با بالاترین قیمت ثبت شده‌اش فاصله کمی دارد

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط کوین تلگراف مارکت، Coin360 و TradingView، بیت کوین پس گذشتن از سطح مقاومت ۱۸,۰۰۰ دلار، وارد یک روند صعودی چشم‌گیر شد و در ادامه‌ی این روند توانست خودش را به بالاترین قیمت قبلی‌اش یعنی ۱۸,۴۲۰ دلار برساند. در زمان نوشتن این خبر برترین رمزارز بازار با قیمت ۱۸,۷۹۳/۰۵ دلار، فقط کمی با بالاترین قیمتش در سال ۲۰۱۷ فاصله دارد. 

بیت کوین

از طرفی علاوه بر حرکت‌های اخیر بیت کوین، آلت کوین‌ها نیز در حال رسیدن به سطوح قیمتی و رکوردهای قبلی خود، که برای چندین سال به آن نرسیده بودند، هستند.

این اتفاقات توجه صاحب‌نظران زیادی را در بازار کریپتوکارنسی‌ها به خود جلب کرده است؛ تام لی (Tom Lee)، بنیا‌ن‌گذار شرکت مشاوره‌ای Fundstrat Global Advisors، طی مصاحبه‌ای درباره قدرت فعلی و چشم‌انداز آینده بازار، آن‌ را بیش از هر زمان دیگری صعودی و رو به رشد دانست.

«امسال شاهد هاوینگ بیتکوین بودیم که این اتفاق تاثیر مثبتی روی قیمت آن دارد، زیرا اطلاعات تاریخی نشان می‌دهند که سال‌های بعد از هاوینگ اهمیت زیادی برای برترین رمزارز بازار دارند. بیتکوین در سال گذشته (سال ۲۰۱۹) بهترین عملکرد را بین سایر دارایی‌ها داشته است و توانست از همه‌ی آن‌ها پیشی بگیرد؛ ولی به نظر من، بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌تواند بیشتر از این هم بدرخشد.»

قیمت بیتکوین

 

 

از طرفی بر اساس اطلاعات به دست آمده از شرکت تحلیل‌گر Skew نیز این رمزارز نسبت به رقبای بزرگ خود بهتر عمل کرده است؛ بازده سود سالیانه‌ی بیت کوین ۱۶۰٪ است، در حالی که این شاخص برای طلا فقط ۲۲٪ بوده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.