بیت کوین در مسیر رسیدن به سطح قیمتی ۱۹,۰۰۰ دلار

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آذر ۱۳۹۹

قیمت برترین رمزارز بازار، در هفته‌ی گذشته مقداری ریزش کرد و تا سطح ۱۷,۶۰۰ دلار رسید؛ با این‌حال ساعاتی پیش بیت کوین مجددا در یک روند صعودی قرار گرفت و در شب گذشته به بالاترین قیمت این چند روز، یعنی ۱۸,۸۰۰ دلار رسید.

شایان ذکر است که هفته گذشته، در حالی‌که دلار آمریکا جهش قیمتی اندکی را تجربه کرد، قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی ریزش کرد. عده‌ای اعتقاد داشتند که با توجه به احتمال قانون‌گذاری‌های سخت‌گیرانه درباره دارایی‌های کریپتویی، خریداران اقدام به خرید نمی‌کردند و مردد بودند، که همین امر می‌تواند منجر به کاهش قیمت بیتکوین شده باشد.

پس از آن، بعد از انتشار خبر خریدن بیش از ۶۰۰ میلیون دلار بیت کوین‌ توسط شرکت MicroStrategy، رالی این رمزارز مجددا آغاز شد.

 

روند افزایشی بیت کوین، پس از یک اصلاح قیمتی شدید

در حال حاضر بیت کوین در حالِ حرکت به سمت مقاومت کلیدی‌اش، یعنی سطح ۱۹,۰۰۰ دلار است و زمان نوشتن این خبر با قیمت ۱۸۹۱۲/۹۸ دلار در وب‌سایت تریدینگ‌ویو‌ ثبت شده است.

 

بیت کوین

 

بسیاری روند افزایش قیمت اخیر بیتکوین‌ را ناشی از انتشار خبر خرید ۶۵۰ میلیون دلار BTC توسط شرکت MicroStrategy، طی هفته‌ها و ماه‌های آینده می‌دانند. نیک کارتر(Nic Carter)، یکی از هم‌بنیان‌گذاران Coin Metrics، در یک پست توییتری نوشت:

قبل از این هرگز ندیده بودیم یک نهنگ به صورت عمومی اعلام کند که قصد گرفتن یک پوزیشن خاص و با چه اندازه‌‌ای را دارد. به نظر من بازار باید تاثیر خبرهایی این چنینی بر قیمت و روند دارایی‌ها را  پیش‌بینی کند، زیرا قطعا چنین اقدامی بر بازار بی تاثیر نخواهد بود.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.