افزایش قیمت احتمالی اتر در پی حمله نهنگ‌ها به بازار

افزایش قیمت احتمالی اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

اتریوم دومین ارز دیجیتال محبوب در بین کاربران در طی روزهای گذشته کاهش قیمت شدیدی را تجربه کرده بود. اما مهم‌تر از آن خبر سوزاندن اتریوم‌ها به قیمت 35 میلیون دلار بود. تنها چیز مبهم از این خبر نگران کننده این بود که آیا این خبر خوبی برای آینده این ارز است یا خیر. اما امروز whale alert از افزایش احتمالی قیمت اتر خبر داد. با بیتستان همراه باشید.

سرویس محبوب بلاک چین Whale Alert، که انتقال رمزنگاری‌های بزرگ را ممکن می‌کند، طی گزارشی اعلام کرده است که مقدار قابل توجهی اتر توسط دارندگان بزرگ این ارز و چندین صرافی ارزهای رمزنگاری شده، مبادله شده است. به گفته این سرویس، 317،858 اتریوم در حال انتقال بین حساب‌ها است. این می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای برای کسانی که منتظر افزایش احتمالی قیمت اتر هستند، باشد.

افزایش قیمت احتمالی اتر

آیا نهنگ‌ها به تنهایی باعث افزایش قیمت اتر هستند؟

طی بیست و چهار ساعت گذشته، تقریبا 318،000 اتر در معاملات گسترده‌ای که توسط نهنگ‌های رمزنگاری آغاز شده بود، منتقل شده است. انتقال بین کیف پول‌های ناشناس و از مبادله به کیف پول‌هایی که صاحب آن‌ها ثبت نشده است، انجام شده و نهنگ‌های بازار هنوز به صورت ناشناس فعالیت می‌کنند.

طبق گزارش whale alert، بزرگترین معامله امروز به ارزش 168،220 ETH (معادل 562،204،337 دلار با نرخ فعلی ارز) بین کیف پول‌های ناشناخته انجام شده است.

در بین انتقال‌های دیگر اتریوم، ذخیره بیش از 29،000 ETH، دو توده 60،000 ETH ، 26،678 ،ETH و 27،251 ETH  توسط Binance و بقیه 12،480 ETH به صرافی HitBTC منتقل شده است.

سوزانده شدن سکه های اتریوم به ارزش 35 میلیون دلار: خبر خوب یا بد؟

برای خواندن متن کامل خبر کلیک کنید

اتریوم به تدریج در حال تورم زدایی است زیرا پس از هارد فورک لندن که در اوایل ماه اوت اتفاق افتاد، مکانیسم سوزاندن سکه‌های ETH فعال شده است و این می‌تواند باعث افزایش قیمت احتمالی اتر شود.

پس از سوختن 35 میلیون دلار اتریوم، قیمت اتریوم به 3440 دلار افزایش یافته است و ممکن است شاهد افزایش احتمالی قیمت اتر باشیم. در یک ساعت گذشته، دومین ارز دیجیتال بزرگ 4.30 درصد رشد کرد و به سطح 3.439 دلار رسید. پیش از آن قیمت اتریوم از 3236 دلار به 3297 دلار افزایش یافته بود.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.