سوزانده شدن سکه های اتریوم به ارزش 35 میلیون دلار: خبر خوب یا بد؟

سوزانده شدن سکه های اتریوم به ارزش 35 میلیون دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

ساختار هزینه اتریوم، که مکانیسم سوزاندن هزینه را برای شبکه به ارمغان می‌آورد، به دلیل افزایش بار شبکه و افزایش هزینه ثابت، روز به روز افزایش می‌یابد. این موارد باعث سوزانده شدن سکه های اتریوم به ارزش 35 میلیون دلار در 24 ساعته گذشته شد که رکورد تعداد سکه‌های سوخته در یک ساعت است. برای مطالعه ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

اتریوم

35 میلیون دلار اتریوم در 24 ساعت گذشته سوزانده شده است. علاوه بر این، اتریوم بیش از 6.2 میلیون آدرس را به شبکه اضافه کرده است که دارای 1 تا 0.1 اتریوم از ابتدای سال 2021 است.

پیش آمدن تورم زودتر از حد انتظار

حجم زیاد سوختگی در شبکه به ناچار منجر به تشکیل بلوک‌های تورم‌زا در شبکه شد. بلوک های تورم‌زا زمانی که اتریوم استخراج شده کمتر از اتریوم سوزانده شده است، روزهای تورم زایی را تشکیل می‌دهند.

از منظر اقتصادی تورم به نفع دارندگان میان مدت و بلند مدت است، زیرا توانسته‌اند تعداد زیادی اتریوم را قبل از به‌روز رسانی EIP_1559 جمع‌آوری کنند.

پیش از این تحلیلگران و کارشناسان، انتظار داشتند اتریوم تا پایان سال جاری به تورم نزدیک شود. خوشبختانه یا متاسفانه حجم زیاد پروژه‌های مختلف NFT و ازدحام عمومی شبکه منجر به این وضعیت شبکه شده است. به احتمال زیاد با کاهش حجم NFT، هزینه پایه و نرخ سوختن نیز کاهش می‌یابد.

افراد زیادی در حال جمع‌آوری اتریوم هستند

طبق داده‌ها با وجود اینکه عرضه‌ی در حال گردش اتریوم به طور مداوم کاهش می‌یابد، تقاضا برای سکه اتریوم نیز به تدریج افزایش می‌یابد.

بر اساس گزارش U.TODAY بیش از 6.2 میلیون آدرس دارای بیش از 0.01 اتریوم هستند. افزایش روز افزون دارندگان اتریوم نشانه‌ی مثبتی برای بازار است.

در حال حاضر اتریوم بعد از 15 درصد افت با قیمت 3233 دلار معامله می‌شود. اما حتی پس از سقوط ناگهانی، دارندگان و سرمایه‌گذاران این رمز ارز، وجوه خود را در صرافی‌ها جا به جا نکردند و تصمیم گرفتند که سکه های خود را نگه دارند.

منبع: U.TODAY

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.