پس از ۸ سال، کیف پول بیت کوینی به ارزش ۱۷٫۴ میلیون دلار فعال شد!

فعال شدن کیف پول ۱۷ میلیون دلاری بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۰

در دنیا چندین هزار والت بیت کوین وجود دارد که در حالت خفته به سر می‌برند و تاکنون فعال نشده‌اند، اما سرویس بلاک چین Whale Alert خبر از فعال شدن کیف پول ۱۷ میلیون دلاری بیت کوین بعد از 8 سال داد که برای بسیاری از افراد این حوزه، نحوه فعال شدن دوباره آن جای سوال زیادی دارد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر را در اختیارتان قرار دهیم.

فعال شدن کیف پول ۱۷ میلیون دلاری بیت کوین

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط سرویس بلاک چین Whale Alert، در ۲۲ سپتامبر، کیف پول بیت کوین پس از ۸٫۸ سال ماندن در حالت خاموش فعال شده است.

این کیف پول حاوی ۴۰۰ بیت کوین است. در سال ۲۰۱۲، این مقدار BTC، ارزشی معادل ۴,۳۳۵ دلار داشت. در حال حاضر، این مقدار ارز رمزنگاری شده، ۴۰۲۰ بار افزایش یافته است و ۱۷،۴۲۷،۶۳۳ دلار با نرخ فعلی مبادله بیت کوین قیمت گذاری می‌شود.

Whale Alert حجم زیادی از ارزهای رمز پایه منتقل شده بین آدرس‌های بلاک چین را ردیابی می‌کند. در اوایل این هفته، آدرس بیت کوین خفته دیگری پس از گذراندن ۸٫۸ سال در حالت خاموش، فعال شد. این کیف پول بیت کوین حاوی ۶۱۶ بیت کوین به ارزش ۲۹،۴۷۰،۰۴۲ دلار با نرخ ارز BTC در روز دوشنبه بود. در سال ۲۰۱۲، ۶۱۶ بیت کوین تنها ۶،۶۶۷ دلار قیمت داشت.

سال ۲۰۲۱ پر از خبرهای فعال شدن کیف پول‌های خفته بیت کوین بود. پیش از این، U.Today گزارش داده است که سه کیف پول بیت کوین دیگر توسط صاحبان آن‌ها در نیمه اول سال که شامل ۷۹۱ BTC (26،۱۴۷،۶۲۱ دلار)، ۵،۰۰۰ BTC (280،۸۱۴،۴۲۳ دلار) و ۲،۲۸۹٫۵۳ BTC (تقریبا ۱۱۰ میلیون دلار) بودند، فعال گردیده است.

تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که این مقدار کیف پول بیت کوین فعال شده، می‌تواند تلنگر خوبی به بازار ارزهای دیجیتال وارد کند؛ مخصوصا اگر صاحبان این کیف پول‌ها شروع به معامله در بازار کنند و بیت کوین‌های خاموش را دوباره به چرخه خرید و فروش بسپرند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.