۶۸ میلیون دلار توکن بایننس کوین سوزانده شد!

صرافی بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ مهر ۱۳۹۹

صرافی بایننس اخیرا ۶۸ میلیون دلار از توکن‌های بایننس کوین (BNB) خود را سوزاند. این میزان بیش‌ترین ارزش دلاری بوده که این صرافی تاکنون سوزانده است.

طبق گزارشی که منتشر شده، بایننس در سیزدهمین دوره سوزاندن توکن بایننس کوین، ۲,۲۵۳,۸۸۸ عدد از این توکن، یعنی ۱/۱۳ درصد از موجودی آن را از دور خارج کرده است.

سوزاندن رمزارز به معنای از دسترس خارج کردن آن، با هدف ایجاد کمیابی و در نتیجه افزایش قیمت آن است. این عمل برعکس ماینینگ یا استخراج است که در آن کوین‌های جدید تولید می‌شود.

این اقدام صرافی بایننس، با هدف کاهش موجودی توکن BNB، تا ۱۰۰ میلیون عدد انجام می‌شود؛ در حال حاضر ۱۴۴,۴۰۶,۵۶۱ عدد از این توکن در گردش بازار وجود دارد.

پس از سوزاندن این توکن‌ها، قیمت BNB افزایش یافت و در حال حاضر در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، ۳۰/۶۳ دلار لیست شده است.

بایننس کوین

با مرور وقایع گذشته می‌بینیم که این توکن امسال قوی عمل کرده است؛ قیمتِ آن در اسفند ۱۳۹۸، پس از بحران همه‌گیر ویروس کرونا، مانند بیت کوین و آلت کوین‌ها سقوط کرد و از ۲۵ دلار به ۸ دلار رسید. اما این توکن در تابستان امسال پس از رشد چشم‌گیر پروژه‌های دیفای توانست تا حدودی جایگاه قبلی خود را دوباره بدست آورد.

گفتنی است که چندین پروژه دیفای، از بلاکچین متعلق به این صرافی، بلاک چین ِBinance Smart Chain استفاده کرده‌اند و این یکی از عوامل رشد این توکن است.

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در پست وبلاگ درباره این سوزاندن توکن بایننس کوین اظهار داشت:

اقدام‌هایی مانند قفل کردن نقدینگی در Burger یا PancakeSwap و پرداخت هزینه تراکنش بسیار کم در بلاک چین  Binance Smart Chain، همه این‌ها به افزایش ارزش توکن BNB کمک کرده‌اند.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.