معرفی کیف پول های چند منظوره اتریوم با آپدیت ERC-۴۳۳۷

معرفی کیف پول های چند منظوره اتریوم با آپدیت ERC-۴۳۳۷
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مهر ۱۴۰۰

کیف پول‌ها در حفظ و نگهداری از ارزهای دیجیتال نقش پر رنگی دارند، از این رو توسعه دهندگان رمزارزها معمولا کیف پول اختصاصی خود را نیز معرفی می‌کنند. به تازگی اتریوم نیز کیف پول جدید خود را که قابلیت چند منظوره دارد و نه تنها برای اتریوم، بلکه برای نگهداری دیگر ارزها نیز مناسب است را معرفی کرد. با بیتستان همراه باشید تا شما را با کیف پول های چند منظوره اتریوم بیشتر آشنا سازیم.

اتریوم در حال به روز رسانی خود است و در این راستا، قصد دارد برخی امکانات جدید و کاربردی نیز به خود اضافه کند. یکی از این آپدیت‌های جدید اتریوم، کیف پول‌های چند منظوره آن است که توسط ویتالیک بوترین معرفی شدند.

اعلام به‌روزرسانی جدید با نام ERC-۴۳۳۷ در اختیار کاربران این رمزارز قرار خواهد گرفت. ویتالیک بوترین، توسعه دهنده اتریوم، ویژگی‌های جدیدی را که با به‌روزرسانی معرفی خواهند شد، اعلام کرده، چرا که هم توسعه دهندگان و هم کاربران رمزارز اتریوم بی‌صبرانه منظر این آپدیت بودند.

مهم‌ترین به‌روزرسانی تعیین شده، برای شبکه اتریوم Account Abstraction است. این آپدیت منطق جدیدی را برای تایید کیف پول‌های شخصی کاربران به ارمغان خواهد آورد. این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را در اختیار توسعه دهندگان کیف پول‌ها قرار می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به قابلیت چند امضایی (Multisig)، الگوریتم‌های جدید امضا و social recovery اشاره کرد.

این قابلیت‌ها هم‌اکنون نیز در کیف پول‌های مدرن وجود دارند، اما برای استفاده از آن‌ها، توسعه دهنده‌ها مجبور هستند تراکنش‌های بیشتری ارسال کنند. کاربرها باید در یک کیف پول مقدار ETH داشته باشند و یا از یک سیستم Relay استفاده کنند که معمولا این سیستم‌ها از روش‌هایی متمرکز استفاده می‌کنند.

EIP-۲۹۳۸ که یکی از آپدیت‌های بزرگ اتریوم محسوب می‌شود، قبلاً برای رفع این مشکل طراحی و عرضه شده بود، اما همچنین نیاز به تغییرات پروتکل Ethereum داشت که با تمرکز برنامه نویس فعلی (مسئله مقیاس پذیری) مطابقت ندارد. در آپدیت جدید این موارد حل شده و به نوعی باگ‌های موجود رفع خواهند شد.

طرح EIP-۴۳۳۷ چگونه کار می‌کند؟

تمرکز کلیدی بروز رسانی در نظر گرفته شده، منطق جدید در تراکنش‌ها است که دیگر به تغییر پروتکل اتریوم نیاز نخواهند داشت. در چارت زیر که از طرف ویتالیک بوترین منتشر شده، به صورت کلی، جزئیات به روز رسانی را آشکار می‌کند:

طرح EIP-۴۳۳۷ اتریوم

انتظار می‌رود که این آپدیت هر چه سریع‌تر منتشر شود تا قابلیت‌های جدید بهتر درک شوند.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.