کیف پول کوین‌بیس از BCH ،ETC ،XLM و XRP پشتیبانی نخواهد کرد

توقف پشتیبانی کیف پول کوین بیس از BCH ،ETC ،XLM و XRP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: کیف پول کوین‌بیس دیگر از آلت‌کوین‌های BCH ،ETC ،XLM و XRP پشتیبانی نخواهد کرد. طبق اطلاعیه اخیر منتشر شده دلیل اصلی توقف پشتیبانی کیف پول کوین بیس از BCH ،ETC ،XLM و XRP استقبال کم کاربران از این چهار رمزارز اعلام شده. البته از ۵ دسامبر پشتیبانی از این چهار رمزارز متوقف خواهد شد.

توقف پشتیبانی کیف پول کوین بیس از BCH ،ETC ،XLM و XRP

صرافی کوین‌بیس در ۲۹ نوامبر اطلاعیه‌ای منتشر کرد که در آن اعلام شده کیف پول این صرافی دیگر از بیت‌کوین کش (BCH)، ریپل (XRP)، اتریوم کلاسیک (ETC) و استلار (XLM) و همچنین شبکه‌های مرتبط با آنها پشتیبانی نخواهد کرد.

این شرکت ارز دیجیتال در اطلاعیه خود به «استفاده کم» از این چهار توکن اشاره کرد و دلیل توقف پشتیبانی از این رمزارزها را نیز این مورد خواند. در این اطلاعیه در خطاب به کاربران دارای این رمزارزها آمده است که:

توقف پشتیبانی بدان معنا نیست که دارایی‌های شما از بین رفته یا حذف خواهند شد. هر دارایی پشتیبانی نشده‌ای که در اختیار دارید، همچنان به آدرس(های) شما تعلق دارند.

این اطلاعیه فقط در مورد کیف پول‌های کوین‌بیس بود و نه در مورد خود صرافی. پس می‌توان گفت این توکن‌ها از صرافی حذف نخواهند شد. این شرکت در ژانویه ۲۰۲۱ در واکنش به اقدام قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل، تجارت XRP را به حالت تعلیق درآورد، پرونده‌ای که هنوز هم تحت بررسی است.

البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چه چیزی باعث شده که کیف پول این صرافی پشتیبانی از BCH ،XLM و ETC را متوقف می‌کند.

منبع: cointelegraph

ریپل استلار اتریوم کلاسیک بیت کوین‌ کش
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.