خرید ۵۷۰ هزار بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران پیش از توییت جدید ایلان ماسک!

خرید ۵۷۰ هزار بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران پیش از توییت جدید ایلان ماسک!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰

به نظر می‌رسد که مدیرعامل تسلا همچنان به سنگ‌اندازی‌های خود سر راه بیت کوین ادامه دهد؛ وی‌ ساعاتی پیش توییت جدیدی منتشر کرد که به نظر می‌رسد منجر به کاهش قیمت این رمزارز شده باشد.

با این حال اطلاعات منتشر شده توسط تحلیل‌گران IntoTheBlock نشان می‌دهد که قبل از توییت ایلان ماسک که منجر به ریزش قیمت بیت کوین شد، تعدادی سرمایه‌گذار اقدام به خرید ۵۷۰,۰۰۰ عدد BTC کردند. از طرفی نیز اطلاعات گلس‌نود نشان می‌دهد که هولدرهای بلند مدت بیت کوین خریداری کرده‌ در حالی که دارندگان کوتاه مدت اقدام به فروش این رمزارز نموده‌اند.

 

۵۷۰ هزار بیت کوین در سطح ۳۵,۶۰۰ دلار خریداری شده است!

بر اساس گزارش منتشر شده توسط پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock پیش از توییت ماست که منجر به ریزش بیش از سه درصدی قیمت بیت کوین شد، دارندگانِ ۶۶۲,۰۰۰ کیف پول جدید ۵۷۰,۰۰۰ بیتکوین را در سطح ۳۵,۶۰۰ دلار خریداری کردند. با توجه به قیمت فعلی این رمزارز می‌توان گفت که این میزان خرید معادل ۲۰,۹۱۲,۹۰۱,۰۰۰ دلار است. همچنین بر اساس توییت منتشر شده توسط IntoTheBlock، بیت کوین در حال حاضر توسط هولدرهای فعلی و خریداران جدید پشتیبانی می‌شود و روند قیمتی بعدی دست آ‌ن‌ها است.

خرید ۵۷۰ هزار بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران پیش از توییت جدید ایلان ماسک!

بنیان‌گذاران Glassnode نموداری را  به اشتراک گذاشتند که نشان دهنده فروش بیت کوین توسط دارندگان کوتاه مدت و افزایش تقاضای BTC توسط دارندگان بلند مدت است؛ در واقع هادلرهای کوتاه‌مدت در حال فروش هستند و دومی‌ها نیز در حال خرید گسترده این رمزارز می‌باشند.

 

حرکت جدید ایلان ماسک علیه بیتکوین!

مدیر عامل تسلا ساعاتی پیش توئیتی را منتشر کرد که حاوی یادداشت از هم جدا شدن یک زوج به همراه یک ایموجی قلب شکسته و هشتگ بیتکوین بود. این توییتِ ایلان ماسک باعث ریزش بیت کوین از سطح ۳۹۰۰۰ دلار به ۳۶,۵۰۰ دلار شد. 

 توییت جدید ایلان ماسک!

این اقدامات ماسک باعث انتقاد برخی فعالان حوزه کریپتوکارنسی شده است؛ به عنوان مثال می‌توان به الکس مشینسکی (Alex Mashinsky)، مدیرعامل شرکت سلسیوس (Celsius) اشاره کرد؛ وی در کنفرانس بیت‌کوین میامی، رفتار ایلان ماسک در جامعه رمزارزی را نقد کرد. مشینسکی با توجه به توییت‌های ایلان ماسک و تاثیر آن‌ها در بازار اظهار داشت که ایلان ماسک گردشگری در جهان رمزارزهاست.

شما درباره توییت‌های ایلان ماسک و تاثیر آن‌ها در بازار رمزارزها چه عقیده‌ای دارید؟ در کامنت‌ها بنویسید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.