رشد فلوکی کوین با توییت ایلان ماسک: جنجال جدید در بازار دوج کوین

رشد فلوکی کوین توییت ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

رشد یک شبه فروش ارزهای دیجیتال‎ که به تازگی عرضه شده‌اند منطقی است و این رشد ممکن است با معرفی کردن ارز توسط اشخاص مهم یا دولت‌ها اتفاق بیفتد. ایلان ماسک از جمله افراد مشهور فعال در حوزه ارز دیجیتال است که تاثیر زیادی بر رشد دوج کوین داشته است. اما اینبار توییت جنجالی او در باره ارز جدید خبرساز شده است. رشد فلوکی کوین با توییت ایلان ماسک تنها در چند ساعت اولیه بسیار افزایش یافته است.

سگ شیبا اینو ایلان ماسک سرانجام به خانه رسید و او سریعا این خبر را با نزدیک به 60 میلیون دنبال کننده توییتر به اشتراک گذاشت. بر اساس داده‌های گزارش شده از CoinGecko، پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، عکس سگ خود را در توییتر منتشر کرد، قیمت فلوکی کوین، قیمت شاخه فرعی Dogecoin تقریبا 100 درصد افزایش یافت.

رشد فلوکی کوین با توییت ایلان ماسک، در حالی است که سکه میم سگ اصلی دوج کوین، تا قبل از بازگرداندن کامل سود خود در طی فروش گسترده بازار، تنها 5 درصد افزایش پیدا کرد.

رشد فلوکی کوین با توییت ایلان ماسک

توییت ایلان ماسک چه تاثیری بر رشد فلوکی کوین داشته است؟

ارز رمزنگاری شده Floki Inu در 28 ژوئن در Binance Smart Chain (BSC) ایجاد شد، خبر عرضه فلوکی کوین زمانی اعلام شد که ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد اسم سگ شیبا اینو خود را فلوکی گذاشته است.

فلوکی کوین برخلاف دوج کوین، یک ارز رمزنگاری تورم‌زا است که از “اثبات میم” برای تورم زایی استفاده می‌کند. سکه میم در حال حاضر فقط Uniswap و PancakSwap در دسترس است، اما طبق نقشه راه پروژه، تیم قصد دارد آن را در صرافی‌های متمرکز نیز قرار دهد.

ماسک در ابتدا توییت کرد که قصد دارد در ماه مارس یک سگ شیبا اینو بخرد، که باعث ایجاد موج هیجان در جامعه Dogecoin و افزایش قیمت آن شد. با این حال رشد فلوکی کوین با توییت ایلان ماسک کاملا پیش بینی شده و منطقی بود.

توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین: شیطنت یا سیاست؟!

ادامه خبر را بخوانید

میم سگ شیبا دوج کوین، که نماد الهام بخش موفقیت در رمز ارز نگاری است، اخیرا به عنوان یک رمز غیرقابل تغییر به قیمت 4 میلیون دلار فروخته شد.

فروش بی‌سابقه سگ شیبا در پی رشد فلوکی کوین با توییت ایلان ماسک

حمایت ماسک و همچنین تاثیر بی سابقه‌ای در بازار فروش سگ‌های واقعی شیبا اینو ایجاد کرد. جری برنساید( Jeri Burnside) ، پرورش دهنده سگ می‌گوید:

همه دوستان پرورش دهنده من با درخواست توله سگ غرق شده‌اند و آن‌ها لیست درخواست سگ شیبایی برای من فرستادند که چند مایل طول دارد.

او ادعا می کند که چنین سطح بالایی از محبوبیت ممکن است منجر به پرورش غیراخلاقی در مزارع توله سگ شود. او همچنین به صاحبان احتمالی هشدار می‌دهد که سگ‌های شیبا اینو آنقدرها هم زیبا نیستند که در نگاه اول به نظر می رسند.

این‌ها آن حیوانات شکم پر کوچکی نیستند که به نظر می‌رسد و در واقع یک شکارچی هوشمند، حیله گر و خودکفا با یک ظاهر کوچک زیبا هستند. در حقیقت، یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که DNA نژاد ژاپنی نزدیک‌ترین به DNA گرگ‌ها است.

منبع: U.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.